اجلاس جامع مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار

 

 

ا

 

برای اولین بار در ایران اجلاس جامع مدیران عامل، ارشد و صاحبان کسب و کار با رویکرد دوره Mini MBA یکروزه با محوریت نوآوری و بازآرایی کسب و کارها توسط مجموعه ماهان در حال برگزاری است.

این اجلاس  با حضور 1500  فعال اقتصادی و مدیران عامل و ارشد سازمان های دولتی و خصوصی و کارآفرینان برتر ملی و همچنین حضور بیش از 200 نفر از مدیران عامل برندهای برتر کشور برگزار خواهد شد. موضوعات کاربردی و نوین مدیریتی در قالب سه بخش که شامل "بازاریابی و فروش، رهبری اجرایی در محیط های پویا و استراتژی رقابتی در سازمان ها"با بیان آخرین یافته ها و تئوری ها توسط اساتید مطرح کسب و کار ایران از جمله دکتر ناصر میرسپاسی، دکتر احمد روستا، دکتر سید محمد اعرابی، دکتر بیژن خرم و آخرین الگوهای مدیریتی توسط مشاورین برتر کسب و کار کشور همچون دکتر محمود محمدیان و استاد نیما کیمیایی و... همچنین با تبادل تجربیات مدل های موفق کسب و کار توسط کارآفرینان برتر همچون دکتر شاهین فاطمی (خالق برند درسا)، دکتر مصطفی انتظاری (مدیر عامل خبرفوری)، مهندس احمد رضا نخجوانی (مدیر عامل شاتل) و با حضور چند تن از وزرای محترم دولت خواهد بود.

در ضمن در این اجلاس شبکه ارتباطی پویا فی ما بین مدعوین از طریق اپلیکیشن اختصاصی در روز پنج شنبه 9 اسفند ماه 97 در سالن اجلاس سران جمهوری اسلامی رونمایی می شود.

در همین راستا علاقه مندان معرفی شده از جانب شما با امتیازات ویژه در این اجلاس حضور خواهند یافت. همچنین توصیه می گردد حضور در این اجلاس به صورت تیمی و شامل مدیرعامل و مدیران ارشد (بازاریابی، منابع انسانی، تولید، مالی و...) انجام پذیرد. مزید امتنان است در راستای هرچه با شکوه برگزار نمودن این اجلاس از حضور گرانقدر حضرتعالی به عنوان مهمان وبژه بهره مند گردیم.

  

 

اجلاس جامع مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را پرنمایید ، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.