کنکور کارشناسی ارشد طرح سفیران ماهانی



 

کنکور کارشناسی ارشد طرح سفیران ماهانی

 

در راستای اهداف دولت تدبیر و امید در سیاست های کلان اشتغال زائی و همگام با سیاست های کانون کارآفرینان استان تهران در ایجاد فرصت های کارورزی و درآمدزائی برای دانشجویان ،

موسسه آموزش عالی آزاد ماهان از دانشجویان علاقه مند در سراسر کشور برای همکاری در طرح "سفیران ماهانی" دعوت می نماید.

 

1.   دانشجویان سراسر کشور بدون در نظر گرفتن رشته یا مقطع تحصیلی امکان همکاری و مشارکت در این طرح را دارند.

2.   با توجه به اینکه بعد از عقد قرارداد همکاری با پذیرفتگان نهائی، تمام مراحل همکاری از طریق پورتال مرکزی ماهان و بر بستر ارتباطات الکترونیک خواهد بود دانشجویان بدون محدودیت در شهر محل تحصیل خود امکان همکاری و مشارکت در این طرح را دارند.

3.   طرح سفیران ماهانی، یک طرح خود اشتغالی بوده و نیاز به سرمایه اولیه برای شروع کار نیست. تمام هزینه های عملیاتی طرح بر عهده موسسه ماهان خواهد بود.

4.   قراردادهای همکاری در مرحله اول یک ساله بوده و در صورت رضایت و توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

5.   پس از دریافت درخواست های همکاری و بررسی اولیه با پذیرفتگان مرحله اول، برای تکمیل اطلاعات پرونده و انجام مذاکرات تکمیلی تماس گرفته خواهد شد.

6.   پذیرفتگان قطعی پس از عقد قرارداد، برای معرفی و فروش خدمات و محصولات ماهان _ در حوزه آمادگی آزمون های ارشد و دکتری _ از طریق دوره های آموزش آن لاین آموزش می بینند.

7.   حوزه فعالیت هر "سفیر ماهانی" طبق سیاست گذاری های موسسه ماهان، تمام دانشگاههای فعال در منطقه ای ست که به عنوان "حوزه ماموریت" آن سفیر مشخص شده است.

 

8.   ارسال درخواست از سوی علاقه مندان تعهدی در استخدام برای موسسه ماهان ایجاد نمی کند و این موسسه در قبول یا رد درخواست ها مختار است.

 

 

از علاقه مندان تقاضا می شود حداکثر تا تاریخ 1394/01/20 فرم مربوط به طرح را از طریق لینک زیر تکمیل نمایند :

***    فرم ثبت نام در طرح سفیران ماهانی   ***


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!