گوشی هوشمند طراحی شده توسط اندی روبین در بنچمارک Geekbench به ثبت رسید



روز گذشته در تک شات خواندید که خالق اندروید، اندی روبین، به زودی اسمارت فون جدیدی را برای کمپانی Essential Products تولید خواهد کرد.این یک کمپانی کوچک با 40 کارمند است که بسیاری از آنها پیشتر برای اپل،سامسونگ و گوگل کار می کردند. بر اساس آنچه در خصوص این گوشی شنیده ایم، بهنظر می رسد با محصولی قابل توجه روبرو باشیم. گفته می شود این اسمارت فوناز نمایشگری بزرگ و بدون حاشیه به همراه مشخصاتی مشابه یک پرچمدار برخورداراست. روبین قصد دارد با معرفی این گوشی با آیفون اپل، سری گلکسی اسسامسونگ و پیکسل های گوگل وارد رقابت شود. گفته می شود نمونه اولیه ای ازاین گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی دیده شده و از طرفی شایعات از این حکایتدارند که Essential Products در حال آزمایش ویژگی مشابه با تاچ سه بعدی اپلاست.

فرم مشاوره رایگان کارشناسی ارشد ماهان

حالا گفته می شود که احتمالا اسمارت فون روبین ماه گذشته در بنچمارکGeekbench به ثبت رسیده است. مدلی با نام Essential FIH-PM1 برای انجامآزمایشات به این بنچمارک تحویل داده شده و بر اساس نتایج مشخص شده که ایناسمارت فون بطور پیش فرض از اندروید 7.0 برخوردار است. این موضوع شاید برایافرادی که انتظار داشتند روبین پلتفرم جدیدی را در این گوشی معرفی کند کمیغافلگیرکننده باشد. این گوشی از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 835 (باسرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز در آزمایشات) برخوردار است و برای روند آزمایشاتبنچمارک با 4 گیگابایت رم همراهی شده است.

گفته می شود که یک پورت اختصاصی یکسری قابلیت های ماژولار را به اینگوشی می آورد. صحبت هایی هم در خصوص همکاری این شرکت با فاکسکان برایتولید این محصول به گوش می خورد(بخش FIH در نام مدل در واقع مربوط بهFoxconn International Holdings می شود) که قرار است اواسط سال جاری میلادیمعرفی شود. همچنین امتیاز کسب شده توسط این اسمارت فون در بخش تک هسته ایبرابر با 1844 و در بخش چند هسته ای 5426 بوده است.

آیا خالق سیستم عاملی که در حال حاضر در دنیای موبایل حرف اول را می زند با این اسمارت فون به موفقیت چشمگیر دیگری دست می یابد؟ 

فرم مشاوره رایگان کارشناسی ارشد ماهان


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!