کلاس های صد در صد تطبیق کارشناسی ارشد و دکتری



کلاسهای صد در صد تطبیق ماهان

هر ساله پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری ، اساتید موسسه آموزش عالی ماهان اقدام به مقایسه سوالات آزمونها با محتوای آموزشی ماهان می پردازند. لازم به توضیح است که  بسته های آموزشی ماهان شامل کلاس حضوری و آنلاین ، کتاب های آمادگی کنکور ارشد و دکتری ، آزمون های آزمایشی کنکور و مشاوره تخصصی با رتبه های برتر سال های گذشته می شود. طبق آخرین بررسی انجام شده از آزمون ارشد و کنکور دکترا 97 مشخص گردید که برخی از منابع کنکور ارشد و منابع آزمون دکتری که توسط ماهان ارائه شده اند دارای 100% تطبیق با سوالات کنکور 97 بوده است که البته موضوع عجیبی هم نیست. اساتید موسسه ماهان با توجه به سابقه طولانی که در گردآوری منابع مفید دارند، منابع را به گونه ای تنظیم می کنند که هر دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا ، با شرکت در کلاسهای حضوری و آنلاین و بهره گیری از این منابع بتواند به راحتی در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد به موفقیت دست یابد.

تفاوت کلاس های صد در صد تطبیق با سایر کلاس ها در چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مطالعه منابع ارشد و منابع دکتری به طور مستقیم مفید نبوده و باید حتما از منابعی استفاده کرد که برای کنکور آماده سازی شده باشد. کلاس های دانشگاه نیز با کلاس های آمادگی کنکور متفاوت است و باید حتما برای آمادگی آزمون دکترا یا کنکور کارشناسی ارشد از کلاس هایی استفاده کرد که به همین منظور طراحی شده باشند. موسسه آموزش عالی آزاد ماهان بعنوان اولین برگزار کننده کلاسهای حضوری و آنلاین آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ، با بهره گری از اساتید خوشنام و زبده و پشتوانه عظیم تجربه ، مفتخر است که در کلاس های صددرصد تطبیق ، خدماتی را به دانشجویان ارشد و دکتری ارائه می کند که دارای بالاترین میزان تطبیق با منابع و محتوای کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری است.

 

عوامل بالا رفتن درصد تطبیق چیست ؟

در اینجا باید به چند عامل مهم اشاره کرد. مهمترین عاملی که می توان برای تطبیق کلاسهای حضوری و آنلاین در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری فرض کرد ، تجربه طولانی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در برگزاری این کلاس ها است. همچنین منابع ماهان که توسط اساتید خبره گردآوری شده اند ، دارای بالاترین میزان تطبیق با متن سوالات کنکور ارشد و دکتری هستند و همین عامل باعث بالا رفتن درصد تطابق می شود. نباید فراموش کرد که آزمون های آزمایشی و آمادگی کنکور ارشد و دکتری نیز بر همین اساس و با بخش بندی منابع کنکور طراحی و اجرا می شوند. اما یکی از مهمترین دلایل این میزان تطبیق ، بهره گیری از مشاوره کنکور توسط رتبه های برتر کنکور در ادوار پیشین است. قطعا هیچ کس بهتر از رتبه برتر کنکور کارشناسی ارشد و یا آزمون دکتری نمی تواند از رازهای انتخاب رشته صحیح و یا منابع مناسب برای آزمون ارشد و دکتری مطلع باشد.

 

 

از کجا شروع کنم؟

جواب این سوال ساده است. موسسه ماهان به عنوان تنها ارائه دهنده کلاس های صد در صد تطبیق و با بهره گیری از بهترین منابع کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکترا و بهره گیری از مشاورین تخصصی کنکور که شامل اساتید و رتبه های برتر ادوار پیشین می شود ، این امکان را فراهم کرده که داوطلبین آزمون دکتری و کارشناسی ارشد بتوانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند. شما می توانید با ورود به فرم ثبت نام رایگان مشاوره کارشناسی ارشد و یا فرم ثبت نام رایگان مشاوره دکتری از این خدمات بهره مند شوید.


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!