6 آذر 97 | ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه متمركز 98



اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي دوره دكتري نيمه متمركز(PH.D) سال 1398

 

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان ماهانی عزیز و متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1398 براي پذيرش در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي مي‌رساند كه با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند. موسسه آموزش عالی آزاد ماهان .برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت را ازخداوند متعال خواستاریم

شرايط ثبت نام:

ثبت‌نام براي آزمون ورودي دكتري نيمه متمركز Ph.D سال 1398 از روز سه‌شنبه مورخ 97/09/06 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 97/09/12 پايان مي‌پذيرد. لازم به تاكيد است كه ثبت ‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني:   www.sanjesh.org  انجام خواهد پذيرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كد رشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.

تذكر مهم:

ثبت‌نام براي شركت در آزمون‌ ورودي دكتري نيمه متمركز Ph.D سال 1398 کلیه دوره‌هاي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي، منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان امكان‌پذير است؛ لذا داوطلبان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را كه همزمان با شروع ثبت‌نام در پايگاه اطلاع‌رساني مذكور در دسترس خواهد بود، مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن، نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند.

با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان و پرداخت وجه ثبت‌نام شركت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

تبصره: با توجه به اينكه مقرر گرديده است كه در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق پيام كوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلباني كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده نمايند.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:

براساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون ورودي دكتري نيمه متمركز Ph.D سال 1398 در روز جمعه مورخ 97/12/03 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 97/11/30 لغايت روز پنجشنبه مورخ 97/12/02 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.

 

 روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

 

 

 

 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!