پرفروش این هفته کتاب | ارشد و دکتری



 book

 

پرفروش این هفته کتاب ارشد و دکتری

نوع و حجم زیاد منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری همواره یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان و داوطلبان کنکور بوده است. از این رو، بر آن شدیم مجموعه‌ای کامل از جزوات آموزشی را گردآوری کنیم که برگرفته از مطالب مهم و نکات کلیدی منابع اصلی کنکور باشند. این مجموعه براساس آخرین تغییرات منابع کنکور دکتری و کارشناسی ارشد بوده و با پوشش دهی مطالب از تمام منابع اصلی، مطالب را به صورت منسجم و طبقه‌بندی‌شده در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه به داوطلبان کمک می‌کند به صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند پیش بروند که این امر مانع از سردرگمی آن‌ها در منابع مختلف می‌شود. 

📕این مجموعه علاوه‌بر جزوات آموزشی شامل کتاب‌های تست تألیفی برای هر درس، کتاب تست کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سال‌های اخیر که در یادآوری و مرور مطالب کمک شایانی به داوطلبان می‌کند. این مجموعه به صورتی گردآوری شده که علاوه بر داوطلبان کنکور دکتری، دانشجویان کارشناسی ارشد نیز می‌توانند برای امتحانات کلاسی خود از آن استفاده کنند.

 

این مجموعه براساس سرفصل‌های اصلی هر درس تدوین شده و بیش از 80 درصد مطالب مهم و کلیدی هر درس را پوشش می‌دهد که داوطلبان را از مطالعۀ سایر کتب بی‌نیاز می‌کند.

مهم‌ترین تفاوت این جزوات با سایر کتب کمک آموزشی و خصوصیات برجستۀ آن‌ها عبارتند از:

* گردآوری و تألیف جزوات توسط اساتید انحصاری مؤسسه

* مباحث منسجم و طبقه‌بندی‌شده مطابق با سرفصل‌های منابع اصلی

* ارائۀ مطالب مطابق با آخرین تغییرات کنکور دکتری

* ارائۀ جزوات آموزشی، تست‌های تألیفی، تست‌های کنکور سال‌های اخیر در یک مجموعه.

 
جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید👇👇👇👇👇

 

 

 

 

 

کلیک کنید👇👇👇👇👇

 

 

 

 

کلیک کنید👇👇👇👇👇

 

 

 

 

 

 

 

کلیک کنید👇👇👇👇👇

 

 

 

کلیک کنید👇👇👇👇👇

کلیک کنید👇👇👇👇👇

کلیک کنید👇👇👇👇👇




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!