دومین همایش استعداد و زبان به همراه پنل تخصصی 16 مرداد 98



همایش استعداد و زبان 

لطفا یکی از گزینه های مورد نظر را انتخاب نمایید

دومین همایش استعداد و زبان به همراه پنل تخصصی


 

مژده دادند كه بر ما گذري خواهي كرد
نيت خير مگردان كه مبارك فاليست

همراهان گرانقدر
درودتان باد كه شجاعانه و خردمندانه پاي در راهي نهاده ايد كه از آغاز تا انجام شكوهمند و غرور آفرين است. بي گمان رقابت در عرصه ي علم و دستيابي به بالاترين مدارج و جايگاه هاي علمي، همتي بلند مي طلبد و دلي شجاع و سري نترس كه بي باك و جسور بدين كارزار باشكوه گام نهد. به مدد الطاف خداي بزرگ و به پشتوانه ي تلاش خودتان و با مشورت و راهنمايي كساني كه چراغهاي مسيرتان را مي افروزند، از امروز تا روزي كه در دانشگاه دلخواهتان بر كرسي دكتري نشسته باشيد، همراه و همگامتان هستيم تا جشن بزرگ موفقيتتان را در كنار هم برپا كنيم.

اين واژگان پيش و بيش از همه قدرداني و سپاسگزاري گرمي است براي حضور گرم و پر انرژيتان در اولين فعاليت رسمي كالج استعداد و زبان ماهان كه در روز سه شنبه با استقبال باشكوه و كم نظير شما مواجه شد. بي ترديد، چنين حضوري مسئوليت و رسالت ما را دو چندان خواهد كرد. كالج استعداد و زبان ماهان، به پشتوانه ي تجارب ارزشمندي كه از آغاز متمركز شدن آزمون دكتري تا امروز بدست آورده و به گواه رتبه هاي برتر فراواني كه همراه و همگامشان بوده است پا به پاي شما خواهد آمد. اين كالج از دوستاني كه به دليل تكميل ظرفيت همايش نخست امكان شركت در همايش را از دست دادند يا به دليل ازدحام جمعيت و كمبود جا يا به هر نحوي آزرده خاطر شده اند صميمانه پوزش مي طلبد و در پاسخ به اين لطف و استقبال شما، افتخار خواهيم داشت كه در همايشهاي بعد در خدمتتان باشيم. روز چهارشنبه با دومين همايش و اولين پنل تخصصي كالج استعداد و زبان  ماهان جهت مشاوره فردي و برنامه ريزي درسي در خدمت شما نيز خواهيم بود.

هم افزايي اشتياق ما و شما براي پيشرفت با برنامه ريزي منطقي و واقع بينانه سرانجامش پيروزي شما خواهد بود و پيروزي شما هويت شغلي و معلمي ماست.

با هم از آغاز تا فرجام

پرواز سر خط بودن ماست
                         و ما                          
                               آماده پروازيم.....
 
 

دپارتمان تخصصی دکتری ماهان ، کالج استعداد و زبان

 

اساتید: علي اصغر رحيمي_عليرضا مروج

 

نكيسا رضايي(رتبه ١ كنكور دكتري)
مشاور و برنامه ريز كالج استعداد و زبان

 

زمان : 16 مرداد 98 | ساعت 16 | مکان :موسسه آموزش عالی آزاد ماهان

 

 

 

 




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!