ثبت نام کلاس های نکته وتست دکتری شروع شد




ثبت نام کلاس های نکته وتست دکتری شروع شد



کلاس های نکته و تست دکتری98

 

 

کلاس های نکته وتست دکتری

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، ثبت نام آزمون ورودی دکتری سال ۱۳۹۹ 6 آذر 98 لغایت 12 آذر 98  و زمان برگزاری آزمون جمعه 9 اسفند 98 می باشد

بر طبق قانون "هشتاد _ بیست" در طی پیمودن مسیر چندماهه کنکور ، داوطلبان 80% از زمان خود را به مطالعه و تست زنی دروس و در نهایت 20% از زمان خود را به مرور و جمع بندی نهایی آنها اختصاص میدهند. اما نکته جالب آنجاست که جمع بندی نزدیک به  80% درصد بر روی نتایج آنها در کنکور تاثیر خواهد داشت وخواندن دروس با وجود تمام زمان زیادی که برای آن صرف میکنند تنها 20% نتیجه را تعیین خواهد کرد. در واقع اگر مطالعه و تست و آزمون وخطا در نهایت به درستی جمع بندی نشوند نتیجه قطعا مطلوب نخواهد بود. لذا نیاز است پس از اتمام خواندن کتاب و جزوات به فکر یک برنامه ریزی اصولی برای پایان کار باشند.

کلاس های نکته و تست دکتری برای هر درس که در هفته های پایانی برگزار میشوند یکی از بهترین ابزارها برای جمع بندی صحیح مطالب و افزایش سرعت در تست زنی هستند و به شما کمک میکند تا  تحت نظر با تجربه ترین و بهترین اساتید کنکور دکتری در مدت زمان کوتاه نکات کلیدی و مهم تست های سال های گذشته کنکور و مباحث مهم و پرتکرار را مسلط شده ، و بتوانید جمع بندی و مرور مناسبی از هر درس داشته باشید.

شرکت در این کلاس ها را به داوطلبان برای کسب بالاترین درصد ممکن در هر درس آزمون دکتری توصیه می کنیم.

 

مهمترین مزایای استفاده از کلاس های نکته و تست  دکتری:


ـ  بررسی نكات مهم فصول مختلف هر درس با تمرکز بر نکات تستی


ـ آناليز و حل کامل تست‌هاي ده سال اخير كنكور دکتری، به همراه بيان نكات مهم و پرتكرار


ـ بررسي و پیش بینی تست‌هاي احتمالي كنكور دکتری


ـ تدریس روش حل سوالات و نکات تست زنی برای هر درس

ـ حل تعداد تست زیاد در مدت زمان کوتاه و افزایش سرعت تست زنی داوطلب

از این رو همانند ٢۴ سال گذشته امسال نیز آغاز کردیم مسیر طلایی باهم بودن را ، مسیری که در انتهای آن لذت موفقیت است ، لذتی که سرشار است از تلاش و مطالعه و خواستن و بیداری .

همچون گذشته ثبت نام کلیه کلاس های نکته و تست  موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در بیش از 200 رشته در مقطع دکتری در ترم زمستان  آغاز شد .خداراشاکریم از اعتماد شما عزیزان که سرمایه ٢۴ ساله ماست و با افتخار ماهانی شدنتان را ارج می نهیم .

 




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!