شروع برنامه ریزی دکتری و ارشد



شروع برنامه ریزی تخصصی ویژه آزمون دکتری و کارشناسی ارشد 1400 

 

 

 

 

 

آینده را به زمان حال بیاورید و در آن تغییر ایجاد کنید

بدون شک یکی از مهمترین مهارت ها برای استفاده بهینه از زمان و پیش نیاز هدفگذاری و رسیدن به آن، برنامه ریزی است که نقش اساسی در موفقیت های افراد دارد. در واقع مشخص بودن هدف و حرکت در مسیر درست به سمت آن نوید بخش رسیدن به هدف است. بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تصمیم به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال 1400 گرفته و عزم خود را برای قبولی در این آزمون جزم کرده اند. اما از آنجا که برنامه ریزی به عنوان یک فرآیند نیازمند طراحی و پس از آن تفکر و تمرکز بر اجزا و اصلاح آن در طول اجرای آن است این مهم میسر نمی شود مگر با داشتن آگاهی کامل از متدهای برنامه ریزی و مشورت و همراهی متخصصین امر. در حال حاضر مسئله اصلی برای این دسته از داوطلبان حجم زیاد منابع مطالعاتی، عدم وجود برنامه ریزی دقیق و منسجم و نبود راهنمای راه بلد و با تجربه برای انتقال تجربه مطالعه کنکور محور و شرکت در آزمون می باشد و همین امر موجب سردرگمی و از دست رفتن زمان مفید زیادی می شود که خود نکته بسیار مهمی است و موجب تمایز شرکت کنندگان آزمون خواهد شد.

برای حل این مسئله و کمک به داوطلبان و در راستای برداشتن گام اول موفقیت، موسسه آموزش عالی ماهان با حضور اساتید تراز اول و نام آشنای ایران و رتبه های برتر آزمون های گذشته، از روز دوشنبه 26/03/1399 جهت برنامه ریزی تخصصی ویژه آزمون ارشد و دکتری1400 به صورت فردی اقدام به برگزاری پنل گفتگوی فردی می نماید تا با ارائه برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره تخصصی در مسیر موفقیت و قبولی همراه ایشان باشد.

اگر برای کسب رتبه های برتر ارشد و دکتری به دنبال دوره های آموزشی عالی هستید و نیاز دارید تا یک همراه همیشگی و یک مشاور خبره شما را در این مسیر همراهی کند، بهتر است سری به موسسه آموزش عالی ماهان بزنید. ماهان از موفق ترین و برترین موسسه های کلاس های آنلاین و حضوری کنکور دکتری و کارشناسی ارشد است که سالیانه رتبه های برتر زیادی را در خود پرورش می دهد. یکی از خدمات این موسسه ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان است. ارائه راه کار های نوین مطالعه، ایجاد انگیزه در دانشجو و کاهش استرس آنان از وظایف اصلی مشاورین ماهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی موسسه ماهان مراجعه کنید..

 

جهت رزرو وقت مشاوره فرم زیر را پر نمایید




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!