کلاس های رایگان آمادگی دکتری 99



کلاس های رایگان آمادگی دکتری 99

.

نزدیکی به روزهای آخر تورنومتر آزمون دکتری 99، اشک ها و لبخندها

با نزدیک شدن به آزمون دکتری سال 1399، تب و تاب داوطلبین برای کسب موفقیت بیشتر به اوج رسیده و در تکاپوی آمادگی حداکثری برای این آزمون سرنوشت ساز می باشند. به عقیده بسیاری از رتبه های برتر آزمون های گذشته، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این برهه از زمان حفظ خونسردی و کاهش استرس می باشد که موجب تمرکز ذهنی بر روی تمام مطالبی است که تاکنون مطالعه شده اند.

دوری از استرس و حفظ تمرکز بر مطالعات، موجب نظام مند شدن ساختار ذهنی داوطلبین و طبقه بندی اطلاعات در مغز می شود و همین امر موجب افزایش کارایی مغز در جلسه آزمون خواهد شد اما لازمه این امر داشتن درک درستی از آزمون و تمام مسائل پیرامون آن می باشد چراکه مغز انسان در مواجهه با شرایط و موقعیت ناشناخته رفتاری منفعل از خود نشان داده و اولین ثمره این واکنش، استرس و اضطراب خواهد بود.

از دیرباز توصیه شده برای جلوگیری از این موضوع فوق، داوطلبان می بایست ابتدا با اساتید رشته های خود که متخصص امر بوده و در صورت عدم دسترسی به ایشان، با رتبه های برتر رشته خود در آزمون های سابق مشاوره ای داشته باشند تا بتوانند با آمادگی کامل در جلسه آزمون حاضر شوند.

برای سهولت دسترسی داوطلبان گرامی به اساتید و رتبه های برتر، موسسه ماهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ارائه خدمات مشاوره و آموزش به داوطلبان آزمون های مقاطع تحصیلات تکمیلی، در تاریخ 07/04/1399 اقدام به برگزاری پخش زنده اینترنتی نموده که با استقبال بی نظیر داوطلبان آزمون دکتری 99 و 1400 مواجه شد. مهمترین هدیه ای که در این پخش زنده به داوطلبان آزمون دکتری اهدا شد، کلاس های کاملا رایگان آنلاین استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی برای تمامی رشته های تحصیلی و کلاس های کاملا رایگان آنلاین کلیه دروس رشته مدیریت بود که بالغ بر 15000 نفر از این کلاس ها بهره بردند.

آخرین هفته، آخرین فرصت

در روزهای پایانی منتهی به آزمون دکتری 99 موسسه ماهان جهت رفاه حال و کاهش اضطراب و استرس داوطلبان گرامی و ایجاد نظم ذهنی و تمرکز لازم برای آزمون اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین و کاملا رایگان جمع بندی و نکته و تست نموده تا تمامی داوطلبان با استفاده از این فرصت طلایی از نظر متخصصین و مشاوره اساتید تراز اول و نام آشنای ایران حداکثر استفاده را نموده و تلاش هایشان منتج به بهترین نتیجه ممکن گردد.

برای مشاهده و استفاده از کلاس های رایگان می توانید به سایت www.mahan.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

🔥آخرین هفته، آخرین فرصت
.
داوطلبان گرامی آزمون دکتری 99: جهت دریافت کلاس های کاملا رایگان آمادگی آزمون همین امروز با ما تماس بگیرید.
.
✔ بهترین راهکارها جهت استفاده بهینه از فرصت باقیمانده
.
کافیست ماهانی شوید
.
☎021- 8506
🌐www.mahan.ac.ir

 جهت رزرو فرم زیر را پر نمایید




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!