در انتظار برگزاری آزمون بلاتکلیفی کافیست



در انتظار برگزاری آزمون بلاتکلیفی کافیست

 

 

 



داستان های کرونا، بلاتکلیفی داوطلبان آزمون ارشد و دکتری

ترس و استرس جز جدایی ناپذیر هر آزمون و امتحان است و داوطلبان همیشه در تب و تاب کسب بهترین نتیجه هستند. در این بین، بحران شیوع ویروس کرونا و لغو مکرر آزمون های ارشد و دکتری 99 موجب افزایش این استرس و سردرگمی و بلاتکلیفی و در نتیجه فرسوده شدن و ناامیدی داوطلبانی شده که مطالعات خود را با قدرت شروع کرده اند و دیگر امیدی به برگزاری این آزمون ندارند. اما در دل هر بحران و سختی فرصتی نهفته وجود دارد که می توان از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمود و شرایط را به نفع خود تغییر داد. در حالی که بسیاری از داوطلبان آزمون 99  به امید برگزاری این آزمون روزهای خود را سپری کرده و از مطالعه فاصله گرفته اند، برخی از داوطلبان در عین حفظ آمادگی خود برای برگزاری آزمون 99، برای جلوگیری از فرصت سوزی، برنامه ریزی خود را جهت  آمادگی برای آزمون 1400 شروع کرده و عزم خود را برای حضور هرچه قوی تر در آزمون سال بعد جزم نموده اند.

به عقیده بسیاری از داوطلبان، سکون در لحظه و امید واهی به بهبود شرایط در روزهای بلاتکلیفی موجب از دست زمان و فرصت مطالعه شده و از طرفی صرف هزینه و سرمایه گذاری برای آزمون 1400 و برگزاری آزمون 99 در روزهای آتی و قبولی داوطلبانی که برای آزمون سال بعد برنامه ریزی و هزینه کرده اند، موجب اتلاف هزینه ها می شود. برگزاری آزمون 99 و قبولی در آن دور از ذهن نیست و سوالی که ذهن داوطلبان را درگیر کرده این است که اگر هم اکنون برای آزمون 1400 هزینه هایی را جهت برنامه ریزی و مطالعه انجام دهیم، در صورت برگزاری آزمون 99 و قبولی در آزمون آیا این هزینه ها تلف شده و از دست خواهند رفت؟

برای پاسخ به این مسئله و نیاز مهم، موسسه آموزش عالی ماهان پیرو مسئولیت های اجتماعی خود در دوران بحران و در قالب طرح های حمایتی، با هدف کمک به داوطلبانی که در گیر و دار تصمیم گیری هستند و به نظاره سوختن روزهایی که می توان از آنها جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون 1400 استفاده نمود نشسته اند، از طرح ویژه اعتماد رونمایی نموده است.

در این طرح که جهت تسهیل در تصمیم گیری و اقدام داوطلبان طراحی شده، به داوطلبان پیشنهاد می شود منتظر تصمیمات سازمان سنجش و وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون 99 نباشند و از هم اکنون اقدام به برنامه ریزی برای کنکور 1400 نموده و شروع به مطالعه نمایند. اما جان کلام این طرح عودت تمامی هزینه های انجام شده به داوطلبان گرامی در صورت برگزاری و قبولی در آزمون دکتری و ارشد 99 می باشد به این شکل که در صورت برگزاری آزمون 99 و قبولی داوطلب، تمامی هزینه ها تمام و کمال بازگردانده شده و در صورت عدم قبولی در آزمون 99 این عزیزان از تمام خدمات موسسه آموزش عالی ماهان از جمله کلاس آنلاین و آفلاین، مشاوره های فردی و گروهی با اساتید تراز اول و رتبه های برتر کنکور، کتب، جزوات و منابع مطالعاتی معتبر، آزمون آزمایشی، کلاس های جمع بندی و نکته و تست و خدمات دیگر جهت حضور پر قدرت در آزمون 1400 استفاده نموده و قبولی خود را تضمین نمایند.

این طرح تاکنون مورد استقبال بسیاری از داوطلبان آزمون ارشد و دکتری 99 قرار گرفته و به عقیده ایشان با حضور در این طرح در این روزهای بلاتکلیفی، بدون از بین رفتن هزینه و وقت و با خیالی آسوده می توان یک گام جلوتر از سایر رقبا بود.

برای کسب آگاهی بیشتر از طرح های حمایتی موسسه ماهان و همچنین مشاهده رایگان نمونه کلاس های آنلاین، از طریق سایت ماهان می باشد.

 


 

جهت دریافت مشاوره تخصصی وطرح سوالات خود فرم زیر را پر نمایید و یا

با شماره های زیر در واتساپ ارتباط برقرار نمایید:

 

 

داوطلبان شهرستان:

٠٩٣٩٧٧٨٢٩٠٧ 

داوطلبان تهران:

09397782341

 




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!