بالاترین میزان تطبیق



بالاترین میزان تطبیق آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد با جزوات اساتید ماهان

شما هم امروز شروع کنید 

 

 

 

پایان اجبار مطالعه منابع مطالعاتی گستره، پراکنده و حجیم و گیج کننده
.
✔ جزوات آموزشی آزمون ارشد و دکتری ماهان با تطابق بیش از 70% با سوالات آزمون
.
بیشترین آمار تطبیق سوالات آزمون های ارشد و دکتری 99 با جزوات اساتید ماهان
.

انتخاب صحیح منابع مطالعاتی، اولین گام در مسیر قبولی

به گفته بسیاری از رتبه های برتر آزمون های تحصیلات تکمیلی، اولین گام برای موفقیت در آزمون انتخاب منابع صحیح و مطالعه دقیق منابع و رجوع به اساتید متخصص رشته جهت رفع اشکال و مشاوره می باشد. یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری گستردگی و پراکندگی منابع مطالعاتی می باشد بطوری که دانشجویان وقتی با کتاب های مرجع که بسیار قطور و حجیم هستند مواجه می شوند یا از ادامه مسیر صرف نظر کرده و یا به سراغ جزوه های مختصر و مفید می روند. در این بین بسیای از افراد سودجو و بدون تجربه با سوءاستفاده از این شرایط اقدام به فروش جزوات آموزشی می کنند که به شهادت تجربه سالیان گذشته موجب تلف شدن وقت، انرژی و هزینه های مالی برای داوطلبان شده و نتیجه ای جز شکست داوطلبان به همراه نخواهد داشت چراکه دانشجویان با مطالعه این منابع و شرکت در آزمون با مواجهه با سوالات شوکه شده و احساس می کنند تاکنون این مطالب به چشمشان آشنا نبوده است.

مهمترین معیار سنجش کیفیت و اعتبار جزوات و منابع مطالعاتی، درصد تطبیق با سوالات آزمون های سالهای گذشته می باشد. خبر خوب برای داوطلبان آزمون 1400 اینکه تمامی جزوات آموزشی اساتید موسسه آموزش عالی ماهان با بالاترین آمار (بیش از 70 درصد) تطبیق با سوالات آزمون دکتری و ارشد 99 از این هفته در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و داوطلبان گرامی می توانند بجای مطالعه منابع مختلف، از جزوات خلاصه، مختصر و مفید ماهان که شامل نکات کلیدی، سرفصل های پرتکرار و تمام آنچه برای قبولی لازم است را مطالعه نمایند و پس از آن با راهنمایی و مشاوره اساتید و رتبه های برتر آزمون های گذشته مسیر موفقیت خود را ترسیم نمایند.

لازم به ذکر است اولین دوره کلاس های دکتری و ارشد سال 99 ترم تابستان، از 31 مرداد ماه برگزار شده و به دلیل استقبال بسیار، مهلت ثبت نام در این کلاس تا 30 مرداد ماه تمدید شده است.

داوطلبان گرامی برای کسب آگاهی بیشتر و همچنین مشاهده فیلم تطابق جزوات و نمونه کلاس آنلاین به سایت موسسه ماهان به آدرس www.mahan.ac.ir مراجعه فرمایید.

 


 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی وطرح سوالات خود فرم زیر را پر نمایید و یا

 

با ارسال کلمه تطبیق از طریق شماره های زیر در واتساپ ما را مطلع سازید :

 

 

داوطلبان شهرستان:

٠٩٣٩٧٧٨٢٩٠٧ 

داوطلبان تهران:

09397782341





نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!