مصاحبه با شهاب نصیری نیا رتبه 1 دکتری مدیریت آموزشی 99



 مصاحبه با آقای شهاب نصیری نیا رتبه 1 دکتری مدیریت آموزشی 99

 

 

 
نام و نام خانوادگي: شهاب نصیری نیا ❇️
 
رتبه :  1️⃣ دكتري مدیریت آموزشی كنكور ۱۳۹۹
 
رشته ليسانس: علوم تربیتی
رشته فوق ليسانس: مدیریت آموزشی
 
◀️⏰ از چه زمانی برای کنکور دکتری شروع به مطالعه کردید؟
 
من به دلیل اینکه می‌خواستم رتبه خوبی به‌دست بیارم از همان دوران ارشدم دغدغه کنکور و قبولی دکتری رو داشتم و خیلی زود شروع کردم و از همون دوران مرور و مطالعه مطالب را
 
آغاز کردم و تا اسفند ۱۳۹۹ کاملا آماده بودم، اما به تعویق انداختن کنکور به دلیل کرونا کمی اذیتم کرد. اما دوباره شروع به مرور مطالب و برطرف کردن نقاط ضعفم کردم.
 
◀️ از كلاس و آزمون آزمايشي هم استفاده مي‌كرديد؟
 
بله، هم در ارشد و هم دکتری. تمامی کتاب‌های ارشد و دکتری رشته خودم را تهیه کردم و به نحو احسن هم از آزمون‌ها برای قوی کردن خودم و آشنایی با سوالات استفاده کردم.
 
◀️📈 برای دروس عمومی (استعداد تحصيلي و زبان) چه برنامه‌ای داشتید؟
 
فقط کتاب‌های ماهان. این را جدی خدمتتان عرض می‌کنم، واقعا در این دروس علی‌الخصوص استعداد تحصیلی کتاب‌های ماهان فوق‌العاده بودن و تونستم با استفاده از دو کتاب آموزش و تست ماهان درصد خوبی در استعداد تحصیلی داشته باشم. 
 
◀️🎤🎤 لطفاً از روند مصاحبه‌ها و توصیه‌هایی که در این زمینه برای داوطلبان سال بعد دارید برای ما مطالبی را عنوان کنید؟
 
قبل از هرچیزی فرم امتیازبندی مصاحبه و سوابق پژوهشی رو داشته باشند و از روی این فرم مدارکی که دارند و ندارند را چک کنند تا اگر امکان داشت نسبت به رفع نواقص خود اقدام کنند. به خود مسلط باشند و هیچ گونه استرسی در روز مصاحبه نداشته باشند. پروپوزال یا موضوعی برای دوره دکتری داشته باشند تا بتوانند نظر اساتید را به خود جلب نمایند.
 
 
💯 جناب آقای شهاب نصیری نیای عزيز، کسب رتبه 1️⃣ دكتري تخصصی مدیریت آموزشی را به شما تبریک می‌گوییم و برای شما موفقیت روزافزون آرزو داریم 👏💐🏆



نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!