نکات طلایی دکتری در پخش زنده



نکته‌های طلایی دکتری از زبان رتبه های برتر دکتری برگزار شد 

فیلم کامل بزودی بارگزاری خواهد شد 

 


   

پخش زنده تلویزیونی با رویکرد دکتری 1400


 

 
 
داوطلبان در مسیر آمادگی کنکور با چالش‌های گوناگون و پیچیده‌ای روبه‌رو هستند و از آن میان داوطلبان دوره‌ی دکتری بیش‌تر از دانشجویان سایر مقاطع با این چالش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. بزرگ‌ترین چالش در کنکور دوره‌ی دکتری «کمبود وقت» است اما این مشکل بیش‌تر از همه دانشجویان شاغل و متاهل را آزار می‌دهد. کمبود زمان ارتباط مستقیمی با دومین چالش این دوره دارد؛ «حجم بالای منابع». کتاب‌های متنوع و منابع گوناگون دوره‌ی دکتری می‌تواند تا سال‌ها وقت داوطلب را پر کند و این مسئله برای دانشجویی که برای دستیابی به اهدافش در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌ریزی کرده است، جز از دست‌دادن زمان، سردرگمی و اضطراب بیش‌تر دستاوردی به‌همراه نخواهد داشت. 

 

موسسه‌ی آموزش عالی ماهان با سال‌ها تجربه در ارشد و دکتری و کارنامه‌ای درخشان در امر آموزش، در پنجمین پخش زنده و آنلاین تلویزیونی خود در روز سه‌شنبه 27 آبان ساعت 20 با ارائه‌ی نکته‌های طلایی دکتری به تشریح راهکارهایی ویژه‌ برای حل مشکلات داوطلبان خواهد پرداخت. 

 

این برنامه با حضور رتبه‌های برتر دکتری که همگی از خانواده‌ی بزرگ ماهان هستند، برگزار خواهد شد. در این پخش زنده که با اجرای خانم مبینا نصیری، مجری صدا و سیما، دکتر بهنود صدر، مدرس کسب و کار ماهان و دکتر کیا، مدرس و مشاور ماهان روی آنتن خواهد رفت، اساتید گرانقدر دپارتمان تخصصی دکتری ماهان؛ دکتر بیگی، استاد مروج، دکتر رحیمی و دکتر صفاری حضور خواهند داشت.

 

 


 

 

جهت رزرو پخش زنده تلویزیون اینترنتی فرم زیر را پر فرمایید . 

پاسخگویی به سوالات شما :

داوطلبان تهران :

09397782718

داوطلبان شهرستان :

09397782662

  




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!