رتبه 10دکتری مدیریت بازرگانی 1400



سحر اینالو رتبه  10 دکتر مدیریت بازرگانی 1400

 

سحراینالو رتبه 10 مدیریت بازرگانی وراهبردی دکتری 1400 

 

نتيجه نهايي: رتبه ۱۰ مدیریت بازرگانی و راهبردی

 

1- از چه زمانی برای کنکور دکتری شروع به مطالعه کردید ؟ و اينكه شاغل بوديد؟

شاغل هستم و از آبان ماه ۹۹ مطالعه رو شروع کردم .

2- توصيه تون به داوطلبان كنكور ۱۴۰۱ چيست؟

 در انتخاب منابع مطالعاتی دقت و وسواس خاصی داشته باشند و از رتبه های برتر یکی دو سال اخیر برای تصمیم گیری در این خصوص راهنمایی بگیرند ‌. لزوما مطالعه منابع متعدد مفید نیست ، یک یا دو منبع اصلی را عمیق و با دقت مطالعه کنند. بعد از انتخاب منابع از این شاخه به آن شاخه نروند و تمرکز خود را بر روی منابع انتخابی بگذارند . از همین امروز مطالعه رو آهسته و پیوسته آغاز کنند تا در روزهای پایانی فشار و استرس کمتری رو متحمل بشوند .  "رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود"

3-  از كلاس و آزمون آزمايشي هم استفاده مي كرديد؟

بله، با توجه به اینکه بنده یک جورهایی تغییر رشته ای از مهندسی به مدیریت محسوب می شدم، ناگزیر برای برقراری ارتباط با رشته مدیریت و شناخت منابع از کلاس های آمادگی ماهان استفاده کردم . نقاط قوت من در کنکور سال ۱۴۰۰ دروس آمار، استراتژی ، بازاریابی ، مبانی سازمان و استعداد تحصیلی بود که در دروس آمار و بازاریابی و استراتژی و استعداد ، مدیون زحمات و کلاس های اساتید ارجمند و بزرگوار، آقایان رضاپور، مروج و مدرسی هستم

4- برای دروس عمومی چه برنامه ایی داشتید؟

برای درس زبان متاسفانه برنامه  ریزی خاصی نداشتم و درصد پایینم در این درس تنها نقطه ضعف کارنامه ام بود. در درس استعداد، با توجه به پیشینه مهندسی و ریاضی، مشکل چندانی نداشتم ولی کلاس نکته و تست استاد مروج برای من بسیار راه گشا بود ، چرا که آشنایی با چارچوب سوالات و حتی ترتیب پاسخگویی به آنها باعث شد با آرامش بیشتر درصد قابل قبولی را در این درس کسب کنم.

5- اگر به گذشته برگرديد چه كاري رو اضافه تر انجام مي داديد و چه كارهايي رو انجام نمي داديد؟

در انتخاب منابع دقت بیشتری به عمل میارم ، زودتر ولی آهسته تر شروع به مطالعه میکنم . زبان رو حذف نمی کنم و براش برنامه ریزی انجام می دهم .

6- براي ماه پاياني كنكور چه توصيه اي داريد؟

از شبکه ها و گروه هایی که در فضای مجازی تولید استرس میکنند دوری کنند . انرژی خودشون رو برای جمع بندی دروس و تست زنی بگذارند. و بدونن که مقطع دکتری بخشی از فرآیند زندگی هست ، نه تمام اش، پس چه قبول بشیم و چه نشیم، زندگی با همین زیبایی ادامه داره و نباید به خودشون نگرانی و استرس راه بدهند.

7- حرف آخر(پاسخ به هر سوالي كه لازم بود پرسيده شود و ما نپرسيديم)

از اساتید ارجمندی که در طول این چند ماه کنار ما بودند سپاس گزاری می کنم و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، شادی، خوشبختی و خنده های از ته دل دارم .

 


 

جهت دریافت مشاوره فردی فرم زیر را پر نمایید و یا

از طریق شماره های زیر در واتساپ ما را مطلع سازید :

 

داوطلبان شهرستان:

      09397783185 

 

داوطلبان تهران:

         09397782718   




نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!