تحلیل و تطبیق سوالات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری1403



آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ رشته های وزارت علوم در تاریخ ۳و۴ اسفند ۱۴۰۲ برگزار گردید. موسسه آموزش عالی آزاد ماهان طبق برنامه ریزی هر ساله خود به تحلیل این آزمون ها و تطبیق آنها با کلاسهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ پرداخته است.  اساتید تخصصی هر درس سوالات کارشناسی ارشد و دکتری آزمون ۱۴۰۳ را تحلیل کرده و به تطبیق سوالات و مباحث با کلاسهای آموزشی و جزوات خود پرداخته اند.

 تطبیق سوالات آزمون کارشناسی ارشد و دکتری 1403 

تحلیل سوالات کارشناسی ارشد

تحلیل ســـوالات دکتــــــری

 

 

با بررسی تحلیل سوالات توسط اساتید به تطبیق شگفت انگیز بالای ۹۰ درصدی آزمون ها با جزوات و کلاسهای ماهان می رسیم و داوطلبین ماهانی ۹۰ درصد مطالب و سوالات را پیش از آزمون در جزوه کلاسی خود مشاهده کردند و با تیپ های مختلف سوالات آشنا شدند و با آمادگی کامل عملکرد فوق العاده ای در جلسه آزمون داشتند و با صحبت با رتبه های برتر به این نکته بارها اشاره کردند که سر جلسه آزمون سولات تکراری را پاسخ دادند که مشابه آنها را بارها و بارها در کلاسها دیده اند.

برای دریافت مشاوره از پنل تخصصی مشاوره ماهان فرم زیر را پر کنید

مژده به داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۴

این تطبیق بالای ۹۰ درصدی کلاسهای ماهان با سوالات کنکور اتفاقی نیست و هر ساله شاهد تطبیق بسیار بالای آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری با کلاسهای ماهان هستیم.داوطلبینی که برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۴ آماده می شوند نیز قبل از آزمون خود با تیپ سوالات آشنا شده و با آمادگی کامل می توانند عملکرد فوق العاده ای در آزمون خود داشته باشند.

ارتباط با موسسه ماهان

همانند سالیان گذشته رتبه های برتر ماهانی هستن



نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!