کلاسهای حضوری،کلاسهای مجازی ،آزمونهای آزمایشی،پشتیبان تخصصی،جزوات آموزشی



   

معرفی طرح همراه ماهانی:


موسسه آموزش عالی ماهان با تکیه بر تجربه 16 سال حضور در عرصه خدمات تحصیلات تکمیلی، سیستم آموزشی هدفمندی را ابداع نموده است که پاسخگوی تمامی نیازهای داوطلب آزمون دکتری در مسیر مطالعه به سوی موفقیت می باشد و با نتایج کسب شده در طی سالهای گذشته، میتوان ادعا کرد که رمز  عبور از پلی که آنسوی آن عالی ترین مقطع تحصیلی وجود دارد، پیروی از این نظام هدفمند می باشد.

در این نظام پیوسته در ابتدای شروع مطالعه، کتب جامع هدفمند به دانشپذیر دکتری ارائه خواهد شد. پس از مطالعه کتاب و ایجاد ذهنیت لازم آن درس در وی، کلاسهای آمادگی آزمون دکتری شروع خواهد شد. محتوی کلاس ها  با آخرین تغییرات منابع و بر اساس خروجی پروژه آموزشی تحلیل سوالات دکتری 4 سال گذشته که همان سرفصل های پرتکرار و منابع کلیدی است، منطبق می باشد. کلاسها در دو ترم تابستان(مرداد) و پاییز(آبان) برگزار خواهد شد.

در ترم تابستان شروع کلاسها از مرداد ماه است که با احتساب زمان 5/2 ماهه دوره، کلاسها در مهر ماه به اتمام خواهد رسید. محتوی کلاسها بر مبنای منابع کلیدی و پر اهمیت و سرفصل های پر تکرار طی سالهای گذشته پایه ریزی شده است. دانشپذیر دیگر دغدغه ای از این بابت  که کدام رفرنس یا منبع را مطالعه نماید و یا چه مبحثی از اهمیت بیشتری برخوردار است را ندارد.


پس از اتمام کلاسها، دانشپذیر با یک جمع بندی یک ماهه، خود را برای شرکت در آزمون های آزمایشی 7 و یا 8 مرحله ای آماده خواهد کرد. آزمونها دارای بودجه بندی کاملا مشخص به همراه سرفصل و منبع مورد نظر برای هر مرحله آزمون می باشد که فایل بودجه بندی آزمون به صورت pdf در سایت mahan.ac.ir در قسمت بودجه بندی آزمونهای آزمایشی برای دانشپذیر قابل مشاهده می باشد. پس از آزمون هر دانشپذیر دارای یک کارنامه می باشد که عصر روز آزمون در پورتال او قابل مشاهده است. این کارنامه شامل رتبه ،درصد هر درس و بررسی  احتمالات و شرایط مختلف به طور کاملا گسترده و تحلیلی می باشد.

در کنار کلیه خدمات دکتری ذکر شده فوق، پکیج پشتیبان تخصصی از مرداد ماه برای هر دانشپذیر ماهانی که در طرح همراه ماهانی ثبت نام نموده است، فعال می شود. این پکیج شامل برنامه ریزی  20 هفتگی است که به صورت جزء به جزء در 20 هفته تمام منابع و سرفصل ها را برای دانشپذیر برنامه ریزی می کند.

در ترم پاییز ، کلاسها از آبان ماه شروع خواهد شد که تا دی ماه ادامه دارد. دانشپذیرانی که در ترم پاییز از کلاسها استفاده می کنند همزمان با روند کلاس، در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند. برنامه پشتیبان تحصیلی نیز با شروع کلاسها برای دانشپذیر فعال خواهد شد.

در مجموع ملاحظه شد که برای قبولی در آزمون پر رقابت دکتری، باید از مسیری عبور کرد که به فرایند مطالعه ما، جهت و هدف دهد. در واقع نظام آموزشی هدفمند که از آن به تکرار صحبت کردیم فرایندی است که با ارئه یک پکیج آموزشی تحت عنوان "طرح همراه ماهانی " پاسخگوی تمامی نیاز های داوطلب مصمم برای ورود به مقطع دکتری میباشد. پس میتوان ادعا نمود که ما در جستجوی برترین ها نیستیم بلکه به پرورش برترین ها می اندیشیم.

 



آزمون های آزمایشی کشوری

جهت اطلاع از نحوه برگزاری آزمون های دکتری ماهان در رشته مورد نظر بر روی این بخش کلیک نمایید.

مشاهده

ارائه کتب جامع هدفمند

جهت مشاهده لیست کتب رشته مورد نظر به همراه نام مولف و قیمت آنها کلیک نمایید.

مشاهده

کلاس های حضوری و مجازی (غیر حضوری)

جهت اطلاع از برنامه زمانبندی کلاس های حضوری و غیر حضوری دکتری ماهان در این بخش کلیک نمایید.

مشاهده





 

                                           << جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید>>

                                                                              صدای مشاور88401313-021

                                                               آدرس:   سهروردی شمالی ، بین مطهری و بهشتی،خیابان میرزای زینالی شرقی،پلاک 51

 

 

 

 

 

 

 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!