همایش گام های موفقیت در آزمون دکتری 95 در شهر شیراز برگزار شد







همایش گام های موفقیت در آزمون دکتری 95 در شهر شیراز برگزار شد...

همایش گام¬های موفقیت در آزمون دکتری عصر دیروز در شهر شیراز برگزار گردید. این همایش که با حضور باشکوه داوطلبان آزمون دکتری 95، عصر روز دوشنبه 6/7/94 در شهر شیراز جهت تحلیل و بررسی آزمون دکتری سراسری و نحوه پذیرش آن و نیز مراحل آزمون و پذیرش در دانشگاه آزاد برگزار گردید.
این همایش که به کوشش نمایندگی ماهان در شیراز برنامه ریزی و اجرا گردید، با استقبال گسترده ای از طرف داوطلبان آزمون و مشتاقان ادامه تحصیل در مقطع دکتری مواجه شد. برنامه در ساعت 17 آغاز شد. در این همایش، جناب آقای دکتر نعمتی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی سال آخر دکتری دانشگاه شهید بهشتی در رشته عمران و دارای بیش از 11 مقاله علمی پژوهشی، مولف و مترجم 5 عنوان کتاب تخصصی در زمینه مهندسی عمران و مدرس دانشگاه های تهران، درباره تغییرات آزمون دکتری طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز آزمون دانشگاه آزاد توضیحاتی را ارائه دادند. در ادامه، ایشان در ادامه نحوه پذیرش در دانشگاه سراسری را تشریح نموده و نیز به بیان روش برنامه ریزی صحیح جهت موفقیت در آزمون دکتری آزاد و سراسری پرداختند.






بخش بعدی همایش اختصاص به پرسش و پاسخ داوطلبان آزمون دکتری 95 و نحوه آشنایی با روش مطالعه رتبه های برتر اختصاص داشت. این بخش با حضور سرکار خانم سعیدی مدیریت دپارتمان تخصصی دکتری و جناب آقای سروش صفدریان رتبه یک مدیریت کارآفرینی درمورد موضوعات نحوه برنامه ریزی موفق در آزمون دکتری همراه بود. در این قسمت حاضرین به تفکیک در مورد دغدغه های درسی و تحصیلی سخن گفته و به پرسش و پاسخ در موضوعاتی از قبیل رازهای موفقیت، فرآیند مطالعه هدفمند، تاثیر عوامل محیطی در موفقیت و برنامه ریزی صحیح و خدمات موسسه آموزش عالی ماهان در این مسیر پررقابت پرداختند.



لازم به ذکر است این همایش که در ساعت 17 آغاز شده و در ساعت 19 به پایان رسید. پس از پایان مراسم، کارشناسان ماهان در میان داوطلبان حاضر شده و به گفتگو رو در رو با آنان پرداختند. پرسش ها و گفتگوی داوطلبان بیش از یک ساعت به طول انجامید و کارشناسان تمامی سوالات و دغدغه ها را پاسخگو بوده و در مورد مشکلات ایشان به همفکری پرداختند.



با آرزوی موفقیت در عالی ترین مقطع تحصیلی برای آنان که اهدافی بزرگ در سر دارند....
شاد باشید و دلی را شاد کنید

نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!