دوره حضوری کارشناسی ارشد به دکتری



آیین نامه ثبت نام

کارشناسی ارشد به دکتری

1-رعایت شئونات اسلامی و پوششکامل (طبق مصوبه وزارت علوم و تحقیقات فناوری)برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2-    حداکثر مدت زمان هر ساعت آموزشی 50دقیقه است.

3-    با توجه به  ماهییت آموزش رتباط دانشجو با مرکز از طریقپورتال آموزشی انجام می شود.لذا مسئولیت حفظ و نگه داری از اطلاعات کاربریشامل:نام کاربری و گذرواژه  به عهده کاربرمی باشد.و در صورت بروز اشکال مسئولیتی متوجه موسسه نمی باشد.

4-شناسه ثبت شدهدر سیستم جهت استفاده تنها فرد دانشجو می باشد.در صورت به اشتراک گذاری شناسهکاربر مسدود شده و با وی طبق مقررات موسسه برخورد خواهد شد.

5-کلیه کلاس هادر روز و ساعت اعلام شده از طرف موسسه برگزار می گردد و در صورت هرگونه تغییراحتمالی موسسه دانشجویان را مطلع خواهد ساخت.

-6-برای حضور در کلاس های الکترونیکی داشتن اینترنت پرسرعت ضروریاست و مواجه شدن دانشجو با هرگونه مشکل در این رابطه به عهده خود دانشجو می باشد.

تذکر:تذکر:در صورت نیاز به تشکیل کلاس های فوق العاده یا جبرانی  موسسه در تعیین روز و ساعت آن بر اساس شرایطاسناد کاملا مختار خواهد بود.

-موسسهمختار است در صورت نیاز استاد اعلام شده در زمان ثبت نام را تغییر نماید ودر اینصورت امکان انصراف وجود ندارد.

7-تسویهحساب مالی (پرداخت وجه نقد یا چک طبق شرایط مصوب موسسه)و تکمیل مدارک دانشجو قبلاز شروع کلاس در هر رشته می بایست به طور کامل انجام شود.در غیر اینصورت موسسهاقدامات لازم جهت منع حضور دانشجو در کلاس را انجام می دهد.

8-بدیهیاست در صورت پذیرفته شدن داوطلب در آزمون ورودی دانشگاه ها نام وی از طرف موسسهرسما اعلام خواهد گردید.

8-تشکیلحتی یک جلسه از یک درس در هر رشته به منزله شروع دوره در آن رشته می باشد.

9-شروعهر دوره بنا به تشخیص کادر آموزش دپارتمان دکتری خواهد بود.

10-موسسهمجاز به تغییر برنامه کلاسی در موارد خاص می باشد.

11-تکمیلفرم ثبت نام و عقد قرارداد به منزله آگاهی از تمام شرایط آیین نامه بوده و دانشجوملزم به عمل به تمام مفاد آن می باشد.

شرایطدرخواست تغییر در ثبت نام و انصراف

انصرافاز دروس به هر دلیل به هیچ عنوان پذیرفته نیستو شهریه مسترد نخواهد شد و دانشجوی محترم با قبول این بند اقدام به امضاء این قرارداد نموده است.

تذکر:داوطلب بایدصرفا در تاریخ اعلام شده از سوی مشاور مربوطه برای انجام مراحل اداری ثبت نام بهواحد ذیربط مراجعه نماید.

 

 

اینجانب................................................ با مطالعه کامل آیین نامه ثبتنام دوره الترونیکی آمادگی مقطع کارشناسی ارشد به دکتری  موسسه ماهان مندرج در روی برگه ودرک کلیه بندهای آن به ویژه شرایط تغییر دروس و انصراف تقاضای ثبت نام دارم و متعهد به رعایتمقررات داخلی موسسه می باشم و هیچگونه ادعایی خلاف آیین نامه و ضوابط ثبت نامنخواهم داشت .

 

 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!