0 عدد
عناوین درسی
ضرایب
1) آمار و کاربرد آن در مدیریت
4
2) مبانی سازمان و مدیریت
3) اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
4) نظریه های کارآفرینی
5) تئوری های نوآوری
6) مدیریت استراتژیک پیشرفته
7) استعداد تحصیلی
1
8) زبان انگلیسی
آمار و کاربرد آن در مدیریت
منابع
آمار در اقتصاد و بازرگانی، محمد نوفرستی، نشر رسا
آمار و کاربرد آن در مدیریت، عادل آذر، منصور مؤمنی و سعید جعفری
آمار و احتمالات، عادل آذر
آمار و کاربرد آن در مدیریت، هادی رنجبران
آمار و کاربرد آن در مدیریت، وحید ناصحی فر
تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، اکبر عالم تبریز، بابک حاجی محمدرضا تبریزی
سرفصل ها
آمار توصیفی: کلیات آمار، پارامترهای مرکزی و پراکندگی دادههای پیوسته و گسسته، مبانی احتمال، تابع احتمال گسسته و پیوسته
متغیرهای تصادفی پیوسته و گسسته، امید ریاضی، میانه، کوواریانس، گشتاور، معیارهای تصمیمگیری در شرایط ریسک
توزیعهای احتمال گسسته و پیوسته، حد مرکزی، مارکوف، چی بی شف، توزیع نمونهای واریانس، توزیع نمونهای نسبت نمونه، توزیع نمونهای تفاضل نسبت دو نمونه
برآوردهای نقطهای و فاصلهای، فاصله اطمینان برای واریانس، نسبت و مجموع نسبت دو جامعه، خطاهای آماری، آزمون نکویی برازش، آزمون استقلال، خطاهای نوع اول و دوم، فروش مدل رگرسیون، خطای معیار برآورد، ضریب همبستگی اسپیرمن، سریهای زمانی
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت عمومی، مهدی الوانی، نشر نی
مبانی سازمان و مدیریت، علی رضاییان، انتشارات سمت
تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمان، تالیف استیون رابینز، مهدی الوانی و حسن داناییفرد، انتشارات اشراقی
مبانی سازمان و مدیریت، محمد مقیمی، انتشارات نگاه دانش
مبانی تئوری وطراحی سازمان،تالیف ریچاردال دفت،ترجمه علی پارساییان ومحمد اعرابی،انتشارات دفترپژوهش های فرهنگی
تئوری ساختار رابینز نشر صفار، مدیریت عمومی الوانی نشرنی
مبانی سازمان و مدیریت مقیمی نشر راه دان، مبانی سازمان و مدیریت، رضائیان نشر سمت
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، سیدمحمد مقیمی، نشر راه دان
مدیریت در اسلام، علی آقا پیروز، ابوطالب خدمتی، عباس شفیعی و سید محمود بهشتینژاد، زیر نظر مهدی الوانی، انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
مدیریت ما (مدیریت اسلامی در پرتو نهجالبلاغه امام علی علیه السلام)، علیاصغر پورعزت، بنیاد نهج البلاغه
مدیریت اسلامی ،محمد حسن نبوی،انتشارات بوستان کتاب قم
مدیریت اسلامی، سید علی اکبر افجهای، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی
مدیریت از منظر کتاب و سنت، سید صمصامالدین قوامی، تهران، دبیرخانه مجلس خبرگان
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، نشر مهربان
مدیریت اسلامی و الگوهای آن، لطفالله فروزنده دهکردی، علی اکبر جوکار، انتشارات دانشگاه پیام نور
مدیریت اسلامی (رویکردها)، علی نقی امیری و حسن عابد جعفری، انتشارات سمت
اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، ولیالله نقی پورفر، انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات مدیریت اسلامی
کلیه بخش های کتاب ماهان چاپ پنجم
نظریه های کارآفرینی
تئوری کارآفرینی (نظام های اقتصادی و کارآفرینی)، محمود احمد پور دارياني، محمد كاظم نصيري
کارآفرینی پیشرفته، محمود احمدپور داریانی، علی ملکی
کارآفرینی در سازمان های دولتی، سید محمد مقیمی، نشر فراندیش
نظریه های کارآفرینی، یوسف وکیلی، سیدمحمد مقیمی، مرتضی اکبری، فرشاد رضوان، انتشارات دانشگاه تهران
کارآفرینی: تعاریف، نظریات، الگوها، احمدپور داریانی، نشر جاجرمی
کارآفرینی پیشرفته، احمدپور داریانی و ملکی، انتشارات راه دان
کارآفرینی، رابرت هیسریچ، مایکل پیترز، ترجمه فیاض بخش، انتشارات دانشگاه صنعتی شریف
نگرشی معاصر بر کارآفرینی (جلد ۱ و۲)، هاچسل ریچارد دام، دانلد اف کوراتکو، ترجمه عامل محرابی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد
کارآفرینی، احمدپورداریانی و عزیزی، نشر محراب قلم
موفقیت،برنامه ریزی شغلی و مفاهیم اولیه-فرآیند کارآفرینی،ایده،فرصت-سیر تکاملی و تعاریف کارآفرینی-کارآفرینی در نظریه های اقتصادی و از دیدگاه اقتصاددانان
انواع کسب وکارها، روش های راه اندازی کسب و کار،برنامه کسب و کار
فعالیت های مدیریتی و تولیدی در کسب و کارهای کارآفرینانه،فعالیتهای بازرگانی و مدیریت ریسک در کسب و کارهای کارآفرینانه،فعالیتهای حسابداری و مالی در کسب و کارهای کارآفرینانه
دیده بان جهانی، توسعه کارآفرینی و محیط کسب و کار
کارآفرینی از دیدگاه دانشمندان مدیریت،کارآفرینی از دیدگاه محققین علوم رفتاری،رهیافت جامعه شناسی،
رهیافت جامعه شناسی،کارآفرینی اقلیتها-مدلهای کارآفرینی و رهیافتهای جایگزین
کارآفرینی سازمانی،مدلهای کارآفرینی،آموزش کارآفرینی، بررسی تحقیقات کارآفرینی ، کارآفرینی دانشگاهی
تئوریهای نوآوری
مدیریت نوآوری (یکپارچهسازی تغییرات فناورانه، بازار و سازمان)، جو تید و جان بسنت، ترجمه محمدرضا آراستی و همکاران، جلد اول و دوم، انتشارات رسا
نوآوری باز (پارادایم نوین آفرینش و تجاریسازی فناوری)، هنری ویلیام چسبرو؛ ترجمه سید کامران باقری و مرضیه شاوردی، انتشارات رسا
اهمیت، مفاهیم و انواع نوآوری (بررسی ابعاد نوآوری)، نسلهای مدلهای نوآوری، یادگیری و موفقیت در نوآوری، ایجاد سازمانهای نوآور و سازماندهی فرآیندهای نوآوری، تدوین راهبرد نوآوری، تدارک منابع نوآوری، شبکههای نوآوری
کارآفرینی و نوآوری در شرایط عدم قطعیت، تدوین طرح نوآوری، نوآوری در خلق محصولات و خدمات جدیدف کسب وکارهای ریسکپذیر، خلق ارزش و ثروت از نوآوری، یادگیری در فرآیند نوآوری، نوآوری باز و بسته، مدل کسب و کار و مدیریت دارایی فکری
مدیریت استراتژیک پیشرفته
مبانی مدیریت استراتژیک، هانگر- ویلن، ترجمه محمد اعرابی، حمیدرضا رضوانی
مدیریت استراتژیک، فرد دیوید، ترجمه علي پارسیان و محمد اعرابی
برنامهريزي و مديريت استراتژيك، پيرس و رابينسون، ترجمه خليلي شوريني، نشر یادواره کتاب
مبانی مدیریت استراتژیک هانگر و ویلن ترجمه اعرابی و رضوانی نشر پژوهشهای فرهنگی
مدیریت استراتژیک تامپسون و گمبل ترجمه عبدالوند و نیکومرام نشر مبلغان
مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک تالیف حسینی و عزیزی
نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک علی احمدی نشر تولید دانش
مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی و صالحی نشر پیام نور
مدیریت استراتژیک دیوید ترجمه اعرابی و پارسائیان نشر پژوهشهای فرهنگی
استعداد تحصیلی
جزوه مکاتبه ای ماهان
کلیه مطالب
زبان انگلیسی
جهت دریافت مشاوره تخصصی آمادگی آزمون 1403، لطفا فرم را تکمیل نمایید