مصاحبه با فردین درددل رتبه 7 دکتری مدیریت دولتی 99



 

مصاحبه با فردین درددل رتبه 7 دکتری مدیریت دولتی 99

 

 به نام خدای بخشنده و مهربان

 فردین درددل

رتبه  7 دکتری مدیریت دولتی سال 99

رشته لیسانس : مدیریت دولتی

رشته فوق لیسانس : مدیریت دولتی

 

1-از چه زمانی برای کنکور دکتری شروع به مطالعه کردید ؟

از اوایل مهرماه شروع به مطالعه کردم.هر روز یک ساعت مطالعه میکردم و رفته رفته زمان مطالعه را بالا بردم . با توجه به اینکه دواطلبان کنکور دکتری اکثرا شاغل هستند توصیه میکنم هیچوقت نا امید نشوند و ریتم مطالعه رو قطع نکنند.و هر وقت که تایم خالی داشتند به مطالعه بپردازند.

2- از کلاس و آزمون های آزمایشی هم استفاده کردید ؟

بله.در یک کلاس عمومی و دو کلاس تخصصی شرکت کردم.برای دروس عمومی از کلاس زبان تولیمو استاد رحیمی و برای دروس تخصصی از کلاس های خط مش گذاری و نظریه ها و مبانی مدیریت دولتی دکتر اسدزاده استفاده کردم . کلاس های دکتر اسدزاده واقعا مفید بودن و بالای ۹۰ درصد با سوالات آزمون تطابق داشت.

3- برای دروس عمومی چه برنامه ای داشتید ؟

برای درس زبان تولیمو طبق برنامه ای که استاد رحیمی در جلسه اول فرمودن پیش رفتم.برنامه ای که استاد رحیمی ارائه دادن خیلی جامع و مفید بود. البته در همه کلاسها اساتید توصیه هایی ارائه میدهند که واقعا راهگشا هستند و از اتلاف وقت و مطالعه مطالب نامرتبط جلوگیری میکند.

4- لطفا از روند مصاحبه ها و توصیه هایی که در این زمینه برای داوطلبان سال بعد دارید برای ما مطالبی را عنوان کنید .

به نظرم الان داوطلبین دکتری با روند مصاحبه آشنایی کامل دارند و میدانند که داشتن مدرک زبان و مقاله و تسلط بر پایان نامه خیلی میتواند در مصاحبه کمک کند . البته باید عرض کنم که در طول برگزاری کلاسها استاد اسدزاده مطالبی را که در مصاحبه مورد توجه اساتید قرار میگیرد را به ما اعلام میکردند و همچنین بعد از اعلام نتایج اولیه ایشان یک جلسه برگزار کردند و در آن چند کتاب و مقاله را معرفی کردند که برای مصاحبه خیلی خوب بود.

البته داوطلبین عزیز باید بدانند که داشتن مدرک زبان و مقاله امتیاز مثبت حساب می شود و اینگونه نیست که اگه داوطلبی مدرک زبان ندارد حتما رد می شود.و به نظر من تسلط بر مطالب درسی بسیار مهم تر است.

5- حرف آخر :

به داوطلبین رشته مدیریت دولتی توصیه میکنم حتما از کلاسهای استاد اسدزاده استفاده کنند چون هم مطالب کنکور و هم مصاحبه را پوشش میدهد.و اگر امکان حضور در کلاس را ندارند حتما کتاب خط مش گذاری دکتر اسدزاده را تهیه کنند.


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!