20 روز طلایی جمع بندی تا آزمون دکتری



 

20 روز طلایی جمع بندی تا آزمون دکتری

با توجه به زمان باقی مانده تا آزمون دکتری ، دقت به این موضوع که حجم بالای مطالب و منابع در آزمون دکتری می تواند مانعی در موفقیت داوطلب باشد لذا برگزاری کلاس های جمع بندی، نکته و تست می تواند اهرم مهمی در این موفقیت برای داوطلب دکتری ایفا نماید . با توجه به اینکه از بین انبوه مطالب خلاصه ای از مهمترین عناوین و نکات در این مدت در کلاسهای جمع بندی اشاره خواهد شد تا بتوان استفاده بهینه ای از زمان باقی مانده تا آزمون و پاسخگویی بهتر تست ها را داشت. 
با توجه به تجربه سنوات گذشته چه بسا عزیزانی فقط با حضور در این کلاسها توانسته اند به نتیجه مطلوب دست پیدا نمایند.  پس برای اینکه بتوان از تمامی تلاش های صورت گرفته در طول سال و مدت زمانی که با وجود مشکلات و چالش های جامعه و دنیای امروز برای داوطلبان عزیز به همراه داشته ثمره و نتیجه مطلوبی به دست آید و مطالبی که شاید در زمان برگزاری کلاسها ناقص مانده کامل گردد کلاسهای جمع بندی می‌تواند بهترین کمک برای بازده مطلوب در آزمون دکتری برای این عزیزان به همراه داشته باشد 

 

 

یک ماه پایانی آمادگی آزمون دکتری از مهم ترین زمان ها و بازه های مطالعاتی برای جمع بندی آزمون دکتری داوطلبین می باشد.
رتبه های برتر همواره به اهمیت ویژه ماه پایانی در موفقیت خود اشاره می کنند.
داوطلبین متقاضی آزمون کارشناسی ارشد در ماه پایانی به دسته ها و سطوح مختلف تقسیم می شوند:
داوطلبینی که مطالعه خوبی داشتند و اکنون نیاز به یک جمع بندی مناسب برای رسیدن به تسلط کافی دارند و یا داوطلبینی که مطالعه خوبی نداشتند و نیاز به بررسی نکات و تست های مهم جهت آمادگی نسبی در آزمون کارشناسی ارشد دارند.

چرا دوره جمع بندی تا آزمون دکتری مهم است ؟

چه داوطلبینی که شروع کرده و مسیر خوبی را پيش رفتند و چه داوطلبینی که مطالعه ای برای کنکور نداشتند می توانند افزایش درصد بسیار خوبی در دروس خود کسب کنند و بالاترین بازدهی ممکن را داشته باشند.
همچنین علاوه بر تدریس مباحث و سرفصل های مهم و آموزش روش های سریع حل تست و حل تست های سالهای اخیر، سوالات احتمالی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیز آنالیز میگردد و دفترچه پیش بینی سوالات کارشناسی ارشد و دکتری توسط اساتید ارائه میگردد.

 

موسسه آموزش عالی آزاد ماهان امسال نیز همانند سالهای گذشته برنامه ویژه ای جهت ماه پایانی دارد و کلاسهای جمع بندی و نکته و تست را با رویکرد ارائه سرفصل های پرتکرار و حل تست های سالهای گذشته و پیش بینی سوالات احتمالی برای تمامی رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی برگزار می‌کند.
کلاسهای نکته و تست کارشناسی ارشد ماهان برای تمامی داوطلبین با سطوح مختلف مطالعاتی بسیار مفید بوده و درصد داوطلبین را بطور قابل توجهی افزايش می دهد.
داوطلبین پس از گذراندن کلاسهای نکته و تست و جمع بندی با آمادگی کامل سر جلسه کنکور کارشناسی ارشد حاضر می‌شوند.

 

ثبت نام آغاز شده است

کلاسهای نکته و تست ماهان ویژه تمامی رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی با حضور مطرح ترین اساتید کشور از ۵ بهمن برگزار میگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب‌سایت ما مراجعه کنید یا با دفتر مشاوره با شماره 8506-021 تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوران ما همواره آماده به ارائه راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما در خصوص ثبت نام، انتخاب رشته، و سایر مسائل مرتبط با تحصیل در ماهان است.


درخواست مشاوره رایگان





مشاوره برای :