آسانسور قبولی



 

امروزه، ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای داوطلبان به عنوان یک فرصت حیاتی برای پیشرفت تحصیلی و حرفه‌ای مطرح می شود. رقابت فراوان در آزمون‌های کنکور ورودی به دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری میتواند یک چالش بزرگ برای متقاضیان این دوره باشد. در این شرایط، همایش حضوری آسانسور قبولی موسسه آموزش عالی ماهان به عنوان یک فرصت بی‌نظیر برای داوطلبان به منظور کسب اطلاعات و مهارت‌های لازم برای قبولی در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شود.

به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی با تجربه و متخصص در امر آموزش و آمادگی داوطلبان آزمون‌های ورودی تحصیلات تکمیلی، ماهان افتخار دارد که همایش حضوری خود را به عنوان یک پل ارتباطی بین داوطلبان آزمون ارشد و دکتری 1403 و اساتید برجسته و رتبه های برتر سال های گذشته موسسه ماهان ارائه دهد.

جهت رزرو و حضور در همایش فرم زیر را تکمیل نمایید


با حضور اساتید برتر ماهان 



دکتر علیرضا مروج


دکتر احمدرضا مدرسی


دکتر مهدی رستمی


استاد مسعود معدنچی


برنامه های همایش حضوری آسانسور قبولی ماهان

پنل اساتید: همایش حضوری ماهان شامل کارگاه‌های آموزشی تخصصی است که توسط اساتید متخصص و با تجربه در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها به داوطلبان امکان می‌دهد تا از دانش و تجربه اساتید بهره‌برداری کنند و مهارت‌های لازم برای موفقیت در آزمون‌های ورودی را به دست آورند.

پنل مشاوره تخصصی : همایش حضوری ماهان برای داوطلبان فرصتی فراهم می‌کند تا با مشاوران ما در مورد راهبردها و تکنیک‌های موثر برای آزمون‌های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مشورت کنند. این جلسات مشاوره به داوطلبان کمک می‌کنند تا برنامه‌های شخصی‌شان را بهبود بخشند.

پنل رتبه های برتر ماهان در سال های گذشته: در همایش ماهان، فرصتی برای ملاقات با فارغ‌التحصیلان موفق از دانشگاه‌ها و مؤسسات برجسته ارائه می‌شود. این گفتگو ها به داوطلبان امکان می‌دهد که با تجربیات افراد موفق در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری آشنا شوند.

 

 

رتبه برتر های ماهان  

 

جهت رزرو و حضور در همایش فرم زیر را تکمیل نمایید 

 

 

همایش حضوری آسانسور قبولی موسسه آموزش عالی ماهان به داوطلبان فرصتی عالی برای آمادگی بهتر و افزایش شانس قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری ارائه می‌دهد. از کارگاه‌های آموزشی تا مشاوره‌ها و آزمون های شبیه‌سازی، همه ابزار و منابع مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در مسیر تحصیلات تکمیلی در اختیار داوطلبان قرار میگیرد. ماهان به داوطلبان تضمین می‌کند که با شرکت در این همایش، برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1403، بهترین برنامه‌ها و استراتژی‌ها را دریافت می کنند. 

پس از شرکت در همایش حضوری ماهان، داوطلبان با اعتماد به نفس و مهارت‌های بیشتر درآزمون‌های ورودی 1403 شرکت می کنند و به راحتی اهداف تحصیلی خود را به دست می‌آورند.

 

سوالات متداول

همایش برای چه کسانی مناسب است؟
این همایش برای تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در آزمون ورودی ارشد و دکتری امسال را دارند توصیه میگردد. داوطلبین در هر سطح مطالعاتی می توانند برنامه ریزی متناسب با شرایط خود را دریافت کنند. به ویژه داوطلبینی که هنوز شروع نکردند و یا پرمشغله یا تغییر رشته ای می باشند اکیدا توصیه میگردد.

داوطلبین کدام رشته ها میتوانند در این همایش شرکت کنند؟
این همایش ویژه تمامی داوطلبین رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، هنر و معماری و علوم پایه می باشد و پاسخگوی تمامی سوالات، دغدغه ها و چالش های این داوطلبین می باشد.

محورهای صحبت همایش شامل چه مواردی می باشد؟
در همایش بزرگ آسانسور قبولی اساتید برجسته کشور نقشه راه قبولی در ۴ ماه و همچنین برنامه ریزی ویژه ۴ ماهه برای رسیدن به صندلی موفقیت را ارائه می دهند و همچنین رتبه های تک رقمی سالهای گذشته تجربیات ارزشمند خود را با داوطلبین در میان گذاشته و مسیر قبولی خود را بیان می کنند.

امکان مشاوره فردی  با اساتید و رتبه های برتر وجود دارد؟
بله در انتهای همایش پنل های تخصصی هر رشته برگزار میگردد و داوطلبین می توانند با اساتید تخصصی رشته خود و رتبه های برتر سالیان گذشته مشاوره فردی داشته باشند و از این امکان ویژه استفاده کنند‌.

هزینه و مکان شرکت در همایش به چه صورت هست؟
در راستای عدالت آموزشی ماهان، این همیشه کاملا رایگان بوده و داوطلبین عزیز بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در همایش شرکت کنند.
مکان برگزاری همایش تهران، میدان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، نبش خیابان هفت پیکر و مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه علامه می باشد.

جهت شرکت در همايش چطور باید اقدام کرد؟
جهت شرکت در همایش بزرگ آسانسور قبولی می توانید عدد ۱ را به سامانه پیامکی 0218506 ارسال کرده و یا با موسسه ماهان با شماره 0218506 تماس بگیرید

 

مکان برگزاری همایش 

 

مکان برگزاری همایش تهران، میدان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، نبش خیابان هفت پیکر ، مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه علامه