همایش مجازی آسانسور قبولی



پخش زنده همایش تحصیلات تکمیلی ماهان

 

 

جهت دریافت مشاوره از پنل تخصصی اساتید و مشاورین فرم زیر را تکمیل نمایید  

 

 

برنامه های همایش مجازی آسانسور قبولی ماهان

پنل اساتید: همایش تحصیلات تکمیلی ماهان شامل کارگاه‌های آموزشی تخصصی است که توسط اساتید متخصص و با تجربه در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها به داوطلبان امکان می‌دهد تا از دانش و تجربه اساتید بهره‌برداری کنند و مهارت‌های لازم برای موفقیت در آزمون‌های ورودی را به دست آورند.

پنل مشاوره تخصصی : همایش تحصیلات تکمیلی ماهان برای داوطلبان فرصتی فراهم می‌کند تا با مشاوران ما در مورد راهبردها و تکنیک‌های موثر برای آزمون‌های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مشورت کنند. این جلسات مشاوره به داوطلبان کمک می‌کنند تا برنامه‌های شخصی‌شان را بهبود بخشند.

پنل رتبه های برتر ماهان در سال های گذشته: در همایش تحصیلات تکمیلی ماهان، فرصتی برای ملاقات با فارغ‌التحصیلان موفق از دانشگاه‌ها و مؤسسات برجسته ارائه می‌شود. این گفتگو ها به داوطلبان امکان می‌دهد که با تجربیات افراد موفق در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری آشنا شوند.

 

رتبه برتر های ماهان  

 

جهت دریافت مشاوره از پنل تخصصی اساتید و مشاورین فرم زیر را تکمیل نمایید  

 

 

همایش تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی ماهان به داوطلبان فرصتی عالی برای آمادگی بهتر و افزایش شانس قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری ارائه می‌دهد. از کارگاه‌های آموزشی تا مشاوره‌ها و آزمون های شبیه‌سازی، همه ابزار و منابع مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت در مسیر تحصیلات تکمیلی در اختیار داوطلبان قرار میگیرد. ماهان به داوطلبان تضمین می‌کند که با شرکت در این همایش، برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1403، بهترین برنامه‌ها و استراتژی‌ها را دریافت می کنند. 

پس از شرکت در همایش تحصیلات تکمیلی ماهان، داوطلبان با اعتماد به نفس و مهارت‌های بیشتر درآزمون‌های ورودی 1403 شرکت می کنند و به راحتی اهداف تحصیلی خود را به دست می‌آورند.

 

سوالات متداول

همایش برای چه کسانی مناسب است؟
این همایش برای تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در آزمون ورودی ارشد و دکتری امسال را دارند توصیه میگردد. داوطلبین در هر سطح مطالعاتی می توانند برنامه ریزی متناسب با شرایط خود را دریافت کنند. به ویژه داوطلبینی که هنوز شروع نکردند و یا پرمشغله یا تغییر رشته ای می باشند اکیدا توصیه میگردد.

داوطلبین کدام رشته ها میتوانند در این همایش شرکت کنند؟
این همایش ویژه تمامی داوطلبین رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، هنر و معماری و علوم پایه می باشد و پاسخگوی تمامی سوالات، دغدغه ها و چالش های این داوطلبین می باشد.

محورهای صحبت همایش شامل چه مواردی می باشد؟
در همایش بزرگ آسانسور قبولی اساتید برجسته کشور نقشه راه قبولی در ۴ ماه و همچنین برنامه ریزی ویژه ۴ ماهه برای رسیدن به صندلی موفقیت را ارائه می دهند و همچنین رتبه های تک رقمی سالهای گذشته تجربیات ارزشمند خود را با داوطلبین در میان گذاشته و مسیر قبولی خود را بیان می کنند.

امکان مشاوره فردی  با اساتید و رتبه های برتر وجود دارد؟
بله در انتهای همایش پنل های تخصصی هر رشته برگزار میگردد و داوطلبین می توانند با اساتید تخصصی رشته خود و رتبه های برتر سالیان گذشته مشاوره فردی داشته باشند و از این امکان ویژه استفاده کنند‌.

هزینه و مکان شرکت در همایش به چه صورت هست؟
در راستای عدالت آموزشی ماهان، این همیشه کاملا رایگان بوده و داوطلبین عزیز بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند در همایش شرکت کنند.