انتشار دفترچه آزمون دکتری 1403



 دفترچه آزمون دکتری 1403

داوطلبانی که قصد ورود به مقطع علمی بالاتر یعنی دکتری تخصصی را در رشته تحصیلی خود دارند، لازم است در آزمون دکتری ثبت نام نمایند. در واقع این متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام دکتری با مراجعه به سایت سنجش دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1403 را دانلود نموده و سپس با مطالعه دقیق این دفترچه از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام دکترا مطلع شوند.

 

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳ بر روی سایت sanjesh.org امروز 17 آبان 1403 منتشر شده است و داوطلبان می توانند با مطالعه تمامی بندهای موجود در دفترچه از تمامی شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، سهمیه ها و ...به صورت کامل با خبر شوند. بنابراین، در ادامه این مقاله توضیحاتی در رابطه با دفترچه ثبت نام دکتری 1403 به همراه لینک دانلود دفترچه ارائه خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

 
فارغ التحصیلان و داوطلبانی که به تازگی مقطع ارشد را گذارنده اند، می توانند برای تحصیل در مقطع بالاتر در زمان ثبت نام آزمون دکتری 1403 جهت ثبت نام در کنکور سراسری دکتری به سایت سنجش مراجعه نمایند. لینک ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ در بخش دکتری این سامانه امروز طبق زمان اعلامی برای تمامی متقاضیان فعال می شود.



برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403 کلیک کنین


داوطلبان برای ثبت نام در آزمون دکتری باید از نحوه ثبت نام در کنکور دکتری مطلع شوند تا بتوانند به درستی و به دور از خطا و اشتباه ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین، تا زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 در اسفند ماه فرصت دارند با مطالعه منابع مفید خود را برای شرکت در این آزمون آماده نمایند.


درخواست مشاوره رایگان





نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!