ثبت نام کلاس های نکته و تست دکتری

آغاز ثبت نام کلاس های نکته و تست دکتری  

 

نکات کنکوری...

 

در فرایند یک مطالعه به سبک کنکور اگر در مسیر صحیح گام برداریم قطعا موفقیت در انتظار ماست.

تعداد منابع آزمون دکتری در ایران به گونه است که اگر فرض بر خواندن و مطالعه کلیه منابع دکتری باشد می باست روزی حداقل 10 ساعت درس خواند تابتوانیم بیش از 100 رفرنس اعلام شده ی سازمان سنجش را تمام کرد. اما آیا واقعا قبولی در  کنکور دکتری ، زیاد درس خواندن است؟

در پاسخ باید گفت: خیر به هیج وجه ،دکتری زیاد خواندن نیست بلکه مفید خواندن است.

یکی از مهم ترین اصول مطالعه برای آزمون دکتری،شناخت منابع کلیدی و سرفصل های پر تکرار است.اگر بدانیم برای هر درسی دقیقا چه مباحثی رابخوانیم و زمان و تمرکز بر مباحث کم اهمیت نگذاریم آنوقت مسیر مطالعه ی ما مسیر درستی است. چرا که گاهی زمان و انرژی داوطلب صرف منبعی میشود که دیگر حایز اهمیت نیست.

50 روز تا آزمون دکتری فرصت داریم. معمولا در حال حاضر چندین حالت بین داوطلبان وجود دارد. یک گروه از تابستان شروع کرده اند و کامل خوانده اند و الان یا در حال مرور هستند و یا به سبب خستگی کنار گذاشته اند.

گروه دوم به تازگی شروع کرده اند و در مسیر مطالعه قراردارند

گروه سوم در صدد شروع هستند

یکی از بهترین روشهای مطالعه ی سریع و موثر، شرکت درکلاسهای نکته و تست است چرا که در یک یا دو روز به صورت کاملا متمرکز در یک درس به تست زنی میپردازیم و نکات مهم آن درس را مرور می کنیم.

در واقع کلاس نکته و تست کلاسی است جهت جمع بندی کلیه اطلاعات خوانده شده و نشده ی ما. پس حتما این مهم راجدی بگیریم.

چند نکته رو فراموش نکنیم: اول اینکه در هر شرایط مطالعه ای هستیم باید و باید به سبک تستی درس بخوانیم.آزمون دکتری در ایران یک آزمون تستیست پس اطلاعات گسترده ی ما در هر مبحثی ،کمکی به تست زدن نمی کند.

درفرایند مطالعه حتما خلاصه برداری و نکته برداری رو فراموش نکنید.همیشه زمان زیادی از مطالعه تون رو در ماه آخر به تست زنی اختصاص بدهید.

 

برنامه نکته و تست دکتری( ویژه مدیریت 20 تا 27 بهمن97 )

مدیریت بازرگانی

مدیریت دولتی

مدیریت صنعتی

مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت مالی

مدیریت کارافرینی ، اینده پژوهی و تکنولوژی




کلاس :