کلاس کارشناسی ارشد و سفیران



کلاس کارشناسی ارشد و سفیران 

کلاس کارشناسی ارشد
 

آئین نامه اجرائی طرح سفیران ماهانی (شماره 1)
کلیات طرح سفیران ماهانی
(برای آشنائی متقاضیان مشارکت در این طرح)

مصوبه شورای عالی سیاست گزاری مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان  

1393/12/20


•    تعاریف این طرح

1 .سفیر ماهانی:
ماموری ست که پس از طی تشریفات سازمانی برای مشارکت در معرفی محصولات و خدمات موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در حوزه ماموریت خود طبق دستور العمل های ابلاغ شده فعالیت می کند.

توضیح مهم : به دلیل تخصصی بودن عملیات بازاریابی و فروش محصولات و خدمات موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، سفیر ماهانی به هیچ عنوان مجوز عملیات بازاریابی یا عملیات فروش بر روی محصولات و خدمات موسسه آموزش عالی آزاد ماهان را ندارد و فقط موظف است طبق دستور العمل ابلاغ شده نسبت به معرفی این محصولات و خدمات اقدام نماید.

2 . حوزه ماموریت:
تعداد مشخص از دانشگاههائی ست که در منطقه جغرافیایی معین _ به نسبت محل تحصیل سفیر ماهانی _ تعیین و مسئولیت فعالیت های در نظر گرفته شده در این دانشگاهها به سفیر ماهانی سپرده می شود.

3 . حق مشارکت:
بر طبق جداول و ضرایب مشخص و شفاف، برای فعالیت هائی که به سفیر ماهانی در حوزه ماموریتش سپرده شده است _ و سفیر به نحو مطلوب نسبت به انجام و ارائه گزارشات آنها اقدام کرده است _ حق الزحمه ریالی به عنوان حق مشارکت تعریف و پرداخت می شود.


•    تکالیف متقاضیان مشارکت در طرح
متقاضیان محترم مشارکت در طرح سفیران ماهانی باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمایند:
1 . مطالعه دقیق اطلاعیه مربوط به فراخوان استخدام در طرح سفیران ماهانی.
2 . تکمیل فرم پیش ثبت نام در طرح سفیران ماهانی یا ارسال درخواست به آدرس پست الکترونیکی معین شده حداکثر تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال نود و چهار.
توضیح: این مرحله فقط به منزله اعلام آمادگی درخواست کننده می باشد.
3 . مطالعه دقیق آئین نامه حاضر به محض وصول از دفتر مرکزی تهران.
4 . تکمیل پرونده درخواست استخدام و ارسال آن به دفتر مرکزی تهران طبق دستور العملی که اعلام خواهد شد.
توضیح1: این مرحله به منزله پذیرش ضوابط موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در طرح سفیران ماهانی ست.
توضیح2 : موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در قبول یا رد پرونده های درخواست استخدام اختیار تام دارد.
5 . آگاه شدن از قبول یا رد درخواست از طریق تماس دفتر مرکزی تهران با متقاضی.
6 . ورود متقاضیان پذیرفته شده به دوره همکاری آزمایشی دو ماهه برای شروع همکاری و دریافت آموزش های تعیین شده و سنجش توانائی های متقاضی بر طبق آئین نامه ها و دستوراتی که در وقت مقرر ابلاغ خواهد شد.
7 . آگاه شدن از قبول یا رد عملکرد متقاضی در دوره همکاری آزمایشی دو ماهه از طریق تماس دفتر مرکزی تهران با متقاضی.
8 . عقد قرارداد یک ساله مشارکت و همکاری با متقاضیانی که در دوره آزمایشی عملکرد مطلوب داشته و برای استخدام و همکاری گزینش و پذیرفته شده اند، طی تشریفات تعیین شده.
9 . ورود رسمی سفیر ماهانی به حوزه ماموریت تعیین شده خود و انجام وظایف محوله.
10 . ارائه گزارشات عملکرد از سوی سفیر به دفتر مرکزی تهران طبق آئین نامه های اجرائی در طول دوران یک ساله همکاری.



•    نمای کلی پست سفیر و مسئولیت های مرتبط
سفیر ماهانی در حوزه ماموریت خود به طریق زیر به وظایف محوله رسیدگی می نماید:

1 . سفیر ماهانی طبق آموزشها و دستورالعمل های دریافت شده، در حوزه ماموریت خود اقدام به برقراری ارتباط موثر با دانشجویان کرده و بر اساس ابلاغ دفتر مرکزی تهران نسبت به معرفی محصول یا خدمتی مشخص اقدام می نماید.
2 . سفیر ماهانی گزارش عملکرد خود در ارتباط با هر دانشجو را طبق فرم بندی مشخص ثبت کرده و برای سرپرست خود در دفتر مرکزی تهران ارسال می نماید.
3 . گزارش ارتباط با هر دانشجو به عنوان پرونده ای مشخص در دفتر مرکزی تهران ثبت می شود.
4 . دفتر مرکزی تهران با دانشجوی معرفی شده از سوی سفیر تماس گرفته و طبق دستورالعملی دقیق نسبت به تکمیل پرونده او اقدامات لازم را انجام می دهد.
5 . در صورت نیاز به فعالیت و پیگیری مجدد سفیر ماهانی، با تشخیص سرپرست دفتر مرکزی تهران پرونده های ناقص جهت تکمیل به سفیر ماهانی برگردانده می شود.
6 . با تکمیل هر پرونده برای هر دانشجوی معرفی شده از سوی سفیر ماهانی و تایید سرپرست مستقیم، حق مشارکت سفیر ماهانی با کسر و ذخیره 20 % از مبلغ نقدا بصورت ماهیانه به حساب سفیر واریز می شود.
7 . 20% از درآمد هر سفیر ماهانی از محل حق مشارکت های دریافتی اش تا پایان قرارداد در صندوق ضمانت حسن انجام تعهدات قرارداد فی ما بین ذخیره و به نام خود سفیر ماهانی ثبت می شود.
8 . جمع کل این 20% ذخیره صندوق ضمانت حسن انجام تعهدات، در پایان قرارداد همکاری فی مابین مورد ارزیابی و تسویه قرار می گیرد.
9 . بسته به فصول فروش، سیاست های بازار، نوع محصول یا نوع خدمت، استراتژی های رقابتی، و... نرخ حق مشارکت برای هر پرونده تکمیل شده از دانشجویان معرفی شده توسط سفیر ماهانی متفاوت و متغیر خواهد بود.
10 . قبل از ابلاغ دستورالعمل حرکت و فعالیت سفیران ماهانی در حوزه های ماموریت خود بصورت دقیق و قطعی نرخ حق مشارکت برای هر پرونده تکمیل شده از دانشجویان معرفی شده توسط سفیر ماهانی رسما اعلام می گردد.

•    برآورد درآمدهای طرح برای سفیر ماهانی
سفیر ماهانی بر اساس شاخص های زیر می توانند برای کسب درآمد و ارتقای درآمد خود برنامه ریزی کرده و فعالیت نمایند:

1 . در تمام ماهها و فصل های سال سفیر ماهانی ماموریت های مشخصی به عهده دارد که با انجام موفقیت آمیز آنها می تواند درآمد کسب کند.
2 . مکانیزمهای افزایش درآمد سفیران ماهانی در دفتر مرکزی تهران طراحی و پیاده سازی شده است و هر سفیر با میزان علاقه، انگیزه و تلاش بیشتر می تواند درآمد بیشتری کسب کند.
3 . فرصت درآمدزائی و ارتقای درآمد سفیر ماهانی در طرح سفیران ماهانی به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده است که جذابیت های لازم مالی برای یک شغل رسمی _ سازمانی رعایت و حفظ شود.
4 . درآمد سفیر ماهانی از محل حجم فعالیت مطلوب و صحیح او حاصل می شود و به هیچ عنوان به نتایج عملکرد کلان موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در حوزه های بازارداری، بازارسازی، بازاریابی و فروش ارتباطی نخواهد داشت.
5 . درآمد سفیر ماهانی مصون از هرگونه کاهش در قالب جرایم و تنبیهات می باشد.
6 . درآمد یک سفیر ماهانی کوشا و جدی می تواند تامین کننده هزینه های زندگی متعارف دانشجوئی او باشد.       ________________________________ پایان/.


توضیح مهم : متقاضیان ساکن در شهر تهران (تهران بزرگ)نیازی به تکمیل این فرم نداشته و باید حضوری مراجعه نمایند

در صورت پذیرفتن شرایط فوق فرم تشکیل پرونده را تکمیل نمایید



نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!