پشتیبان تخصصی دکتری



آمار قبولی نشان می دهد وجود این فرد موفق در روند پیشرفت تحصیلی وقبولی در آزمون به عنوان پشتیبان نقش بسزایی دارد. به همین دلیل موسسه ماهان دپارتمان مشاوره تخصصی را با عنوان  "مسیر طلایی " راه اندازی نموده است که ازمهمترین اهداف پشتیبان شناخت روحیات فردی و  عادات های رفتاری  هر فرد است که با این شناخت به هدف گذاری – برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه می پردازد.

در این راستا مصاحبه ای با مدیریت دپارتمان برنامه ریزی ماهان استاد مروج تقدیم به حضورتان می گردد.

استاد علت نام گذاری طرح مسیر طلایی چه چیزی بود؟

جهت رسیدن به هر هدفی، داشتن استراتژی درست و تدوین مطمئن ترین و علمی ترین راه رسیدن به موفقیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مسیر با بهره گیری از تجربه اساتید، رتبه های برتر و تک رقمی ماهان و روانشناسان برتر آموزشی در تدوین مسیر موفقیت و پیمودن این مسیر به صورت گام به گام از شروع مطالعه تا پس از آزمون همراه داوطلبان خواهیم بود.

استاد هدف دپارتمان برنامه ریزی ماهان از طرح مسیر طلایی چیست؟

یکی از الزامات هر برنامه ریزی در نظر گرفتن شرایط فردی داوطلب است. به اعتقاد من یک مشاوره خوب می باست یک روانشناس خوب نیز باشد. در این طرح از ابتدای مسیر که شامل معرفی رشته، منابع و ... خواهد بود تا انتها که انتخاب رشته و مصاحبه برای دکتری است همراه داوطلبان خواهیم بود.

در تمام مراحل با بررسی نقاط ضعف و قوت داوطلب ، شناسایی روحیات فردی وعادات رفتاری ، برنامه ریزی داوطلب را شروع میکنیم و با بهره گیری از دوره های افزایش مهارت تست زنی و مدیریت زمان و کاهش استرس بالاترین راندمان و بهره وری رابرای داوطلبان ایجاد می کنیم.

 در ادامه نظر رتبه 1 دکتری مدیریت بازرگانی ماهان را جویا میشویم:

خانم نکیسا رضایی عزیز شما رتبه 1 دکتری بازرگانی هستید آیا برای مطالعه به پشتیبان نیاز داشتید؟

بله خیلی زیاد. پشتیبان تخصصی کسی ست که این مسیر رو طی کرده و سرشار از تجریه و دانشاست و قطعا برنامه ریزی این فرد با توجه به شناخت از آزمون دکتری به بهترین شکل میباشد.

طرح مسیرطلایی چیست ؟

مسیر طلایی، راه موفقیت داوطلبان دکتراست که امسال به همت موسسه ماهان و با همراهی افتخار آفرینان ماهان قرار است اجرا شود . این مسیر طبیعتاً برای دواطلبان این دوره بسیار مهم  خواهد بودوبا طرح مسیر طلایی و پشتیانی تیم قدرتمندان شالله داوطلبان این دوره به سرمنزل مقصود خواهند رسید

هدف طرح مسیر طلایی چیست ؟

هدف از طرح مسیر طلایی این است که ما از لحظه اول تا پله آخر که در کنار داوطلبان خواهیم بود

 

طرح مسیرطلایی  برای همه داوطلبان مشترک است ؟

مسیر طلایی هر دواطلب قطعاً منحصر به فرد خواهد بود . چون در این مسیر پرتلاطم طبیعتاً تجویز یه برنامه همه گیر قطعاً به موفقیت نخواهد رسید . تیم مشاوره ماهان این نوید را به تمامی دواطلبان خواهد داد که هر دواطلب بسته به شرایط همان داوطلب خدمات دریافت خواهد کرد.

 

 لازم به ذکر است دپارتمان مشاوره و برنامه ریزی ماهان پنجشنبه  1 تیر ماه از ساعت 15 الی 18 در ساختمان ماهان جهت ارائه مشاوره تخصصی رایگان حضور دارند.

آدرس: خ ولیعصر- بالاتر از مطهری-پلاک 2050-ساختمان ماهان 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!