شماره آزمون |
فهرست مطالب |
25% |
زبان عمومی و تخصصی: کل مطالب |
اول |
روان شناسی تربیتی: روانشناسی
پرورشی ، یادگیری آموزش، پژوهش در روانشناسی تربیتی، نظریه رشد شناختی
پیاژه ،ویگوتسکی و برونر ، نظریه رشد روانی اجتماعی اریکسون و نظریه رشد
اخلاقی کلبرگ، نظریه یادگیری رفتاری (پاولف، ثرندایک و اسکینر) |
(آزمون اول) |
روشها و فنون تدریس: از
کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس) حسن شعبانی
انتشارات سمت: فصل اول نظریههای یادگیری، فصل دوم الگوهای یادگیری، فصل
سوم ارتباط، فصل چهارم: نظریههای تدریس + از منبع روشها و فنون تدریس
اسکندر فتحی آذر انتشارات دانشگاه تبریز فصل اول (مفهوم و هدف تدریس)، فصل
دوم (یادگیری و کاربرد آن)، فصل سوم (ارتباط و نقش آن در تدریس + الگوهای
تدریس 2004 محمدرضا بهرنگی، فصل اول: شروع کاوشگری، فصل دوم: الگوهای
تدریس از کجا میآیند، فصل سوم: یادگیری تفکر به شیوه استقرایی، فصل چهارم:
دریافت مفهوم |
|
آمار و روشهای تحقیق: مقیاسهای اندازهگیری، انواع متغیرها، نمودارها، شاخصهای گرایش مرکزی، شاخصهای پراکندگی |
|
اصول و فلسفه تعلیم و تربیت: فصل
1: اصول تعلیم و تربیت از نظر نویسنده، روانشناسی، جامعهشناسی، فرهنگی،
موسسات اجتماعی، تحولات فرهنگی، فلسفه اجتماعی جامعه، مربیان بزرگ و دوره
دبستان و بلوغ |
|
فصل 2: اصول از نظر دیویی، تعلیم و تربیت قدیم در برابر جدید، نظریه تجربه و میزانهای آن |
|
فصل 3: مفهوم فلسفه، فعالیتهای تحقیقی، روش تحقیق، روح فلسفی |
|
فصل
4: تعلیم و تربیت به معنای آمادگی، آشکار کردن استعدادها، پرورش قوای
ذهنی، تشکیل ذهن، تکرار و توجه به گذشته، عادت دادن و چند تعریف اساسی از
تعلیم و تربیت |
|
فصل 5: فلسفه تعلیم و تربیت و رابطه فلسفه با تعلیم و تربیت |
|
فصل
6: مسایل اساسی فلسفه تعلیم و تربیت، واقعیت جهان، منابع نخستین، ماهیت و
اقسام ارزشها (مطالب فصل 1 تا 6 مربوط به کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت
علی شریعتمداری) |
|
سنجش و اندازهگیری در تعلیم و تربیت:
تاریخچه- مفاهیم کلی (اندازه گیری- ارزشیابی- سنجش- امتحان) - اقسام آزمون
(دقت یا ساخت- موضوع- اجراء)- انواع ارزشیابی (تشخیصی- تکوینی- تراکمی)
مدرک (مطلق - نسبی) |
|
مدیریت آموزشی: 1- مباحث سازمان و مدیریت ـ سازمان رسمی ـ انواع سازمانها –
تعریف، سطوح، کارکردها، فراگرد، نقشها و مهارتهای مدیریت ـ اخلاق
مدیریت. 2- رویکرد رفتاری ـ تمایز مدیریت و رهبری ـ فرآیند مدیریت مدیران ـ
مباحث مربوط به انگیزش و رفتار ـ رشد شخصیت ـ سلسله مراتب نیازها. 3-
تصمیمگیری و برنامهریزی ـ انواع برنامه ـ سازماندهی و مسائل مربوط به آن ـ
سازمان غیر رسمی ـ ارتباط، رهبری و کنترل. 4- نظام آ.پ به عنوان سازمان
رسمی ـ ضرورت مدیریت آموزشی ـ کارکردها و کنترل آ.پ ـ نظام آموزشی و فرهنگ ـ
رابطه نظریه و عمل ـ طبقهبندی ، مدلسازی، نظریهپردازی ـ نظریه مگ
گریگور ـ اجزای نظریه. |
|
(1-
کتاب مدیریت عمومی، علاقه بند از اول کتاب تا ابتدای صفحه 43 ، 2- کتاب
مدیریت رفتار سازمانی، علاقه بند از اول کتاب تا ابتدای صفحه 63 3- کتاب
مقدمات مدیریت آموزشی، علاقه بند از اول کتاب تا ابتدای صفحه 47 4- کتاب
مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی، علاقه بند از اول کتاب تا ابتدای صفحه
49 ) |
|
مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: کل
کتاب اصول برنامهریزی درسی کورش فتحی و اجارگاه انتشارات ایران زمین
شامل: حدود و ثغور برنامهریزی درسی، فصل 2: تئوریهای برنامه درسی، فصل 3:
نیازسنجی، فصل 4: محتوی و فعالیتهای یادگیری، فصل 5: روش تدریس، فصل 6:
اجرا برنامه درسی، فصل 7: ارزشیابی برنامه درسی |
|
تکنولوژی آموزشی: کل
کتاب مبانی نظری هاشم فردانش انتشارات سمت شامل: فصل اول: کلیات، فصل دوم:
آمادهسازی، فصل سوم: طراحی ، فصل چهارم: اجرا و ارزشیابی |
|
تعلیم و تربیت اسلامی: کتاب تعلیم و تربیت اسلامی تالیف علی شریعتمداری (کل کتاب) |
|
(انقلاب
فرهنگی و آموزش و ویژگی انسان ـ نظام تربیتی اسلام و آموزش در اسلام ـ
هدفهای تربیتی اسلام ـ روشهای تربیتی اسلام ـ محتوای تربیتی اسلام) |
|
نظارت و راهنمایی: 1-
مباحث مربوط به مفاهیم و سیر تاریخی مفاهیم نظارت و راهنمایی ـ حیطه و نوع
عملکرد نظارت و راهنمایی آموزشی ـ نظارت و راهنمایی آموزشی در مدرسه. 2-
تعاریف، ابعاد نظارت ـ رهبری مبتنی بر شایستگی ـ مباحث مربوط به اصول رهبری
نظارتی ـ مباحث مربوط به دانش حرفهای در باب تدریس و یادگیری ـ متغیرهای
آموزش درس. |
|
(1-
کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی، نیکنامی از اول کتاب تا ابتدای ص 40. 2-
کتاب نظارت در مدیریت، ترجمه بهرنگی از ابتدای کتاب تا ص 126 حافظه و توجه.
) |
25% |
زبان عمومی و تخصصی: کل مطالب |
دوم |
آمار و روشهای تحقيق: پیش داورهای پیرامون میانگین- کجی- کشیدگی- نمرات استاندارد- سطح زیرمنحنی- چارکها- رتبه درصدی- احتمالات |
(آزمون دوم) |
روان شناسی تربیتی: آموزش
به کمک روشهای تغییر رفتار، نظریههای یادگیری شناختی گشتالت- آزوبل-
بندورا، نظریههای یادگیری شناختی خبرپردازی، نظریه یادگیری سازندهگرایی |
|
روشها و فنون تدریس:
مطالب گذشته از منبع شعبانی همراه با: فصل 5: شناخت و تدوین هدفهای
آموزشی، فصل 6: تحلیل آموزشی، فصل 7: محتوی روش و وسیله، فصل 8: تحلیل نظام
ارزشیابی و کاربرد طراحی آموزشی + از منبع روشها و فنون تدریس اسکندر
فتحی آذر، فصل 4: مدیریت در کلاس، فصل 5: روشهای تدریس و طبقهبندی آنها +
الگوهای تدریس 2004 محمدرضا بهرنگی، فصل 5: الگوی استقرایی کلمه تصویر،
فصل 6: کاوشگری علمی، فصل 7: حفظ کردن به یاد سپاری، فصل 8: بدیعهپردازی |
|
اصول و فلسفه تعلیم و تربیت: |
|
فصل 7: ایدهالیسم و تعلیم و تربیت |
|
فصل 8: رئالیسم و تعلیم و تربیت |
|
فصل 9: پراگماتیسم و تعلیم و تربیت |
|
فصل 10: اگزیستانیسالیزم و تعلیم و تربیت |
|
فصل 11: فلسفه تحلیلی و تعلیم و تربیت |
|
فصل
12: فلسفه تربیتی اسلام، رئالیسم اسلامی، ویژگیها، اهداف روشهای فلسفه
تربیتی اسلام (مطالب فصل 7 تا 12 مربوط به کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت
علی شریعتمداری) |
|
(کتاب فلسفه آموزش و پرورش- علیاکبر شعارینژاد فصل 6، 7 و 8) |
|
سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت: انواع سوالات (انشایی- عینی) – نظریه شناختی بلوم |
|
مدیریت آموزشی: 1- مباحث مربوط به تصمیمگیری –
هدفگذاری و برنامهریزی و مباحث مربوط به آن ـ بودجهبندی ـ سیاستگذاری و
تعیین خط مشی ـ سازماندهی و فراگرد آن ـ تقسیم کار ـ حیطه نظارت و مسائل
مربوط به آن. 2- مطالعات هاثورن ـ نظریه مگ گریگور گروه انسانی ـ نظریه رشد
یافتگی ـ انگیزشی، بهداشتی ـ سیستمهای مدیریت ـ تعریف، فرایند و رفتار
رهبری و مطالعات مربوط به آنها ـ شبکه مدیریت ـ مدلهای رهبری. 3- نظریات
کلاسیک و جدید مدیریت ـ مدیریت آ.پ و مباحث مربوط به تمرکز و عدم تمرکز
نظامهای آموزشی ـ ویژگیهای مدیریت آموزشی. 4- برنامه همیاری در مدیریت
آموزشها و کوششهای در این ارتباط ـ ارزشها و کارکردهای نظریه ـ
نظریههای مدیریت علمی ـ اداری، روابط انسانی، بروکراسی و مباحث مربوط به
آن و تاثیر آنها بر مدیریت آموزشی و نظام آ.پ. |
|
(1-
کتاب مدیریت عمومی، علاقه بند از ابتدای ص 43 تا ابتدای ص 91 2- کتاب
مدیریت رفتار سازمانی، علاقه بند از ابتدای ص 63 تا ابتدای ص 111 3- کتاب
مقدمات مدیریت آموزشی، علاقه بند از ابتدای ص 47 تا اول ص 105 4- کتاب
مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی، علاقه بند از ص 49 تا ابتدای ص 101 ) |
|
مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: مطالب
گذشته به همراه: کل کتاب برنامهریزی درسی مدارس ترجمه فریده مشایخ،
انتشارات مدرسه شامل: 1- مقدمه مترجم همراه با مقدمه کتاب (ماهیت
برنامهریزی درسی) بخش اول شامل: آمادهسازی رئوس مطالب، بخش 2: تهیه و
تولید مواد آموزشی، بخش 3: اجرا برنامه درسی |
|
کل
کتب فرایند برنامهریزی آموزشی، ترجمه فریده مشایخ انتشارات مدرسه شامل:
بخش 1: آموزش در اجتماع در حال توسعه، بخش 2: پیش بایستهای برنامهریزی
آموزشی ، بخش 3: تشخیص کژیها و کاستیهای نظام آموزشی، بخش 4 تدوین و
استفاده از شاخصها در برنامهریزی آموزشی، بخش 5: تدوین برنامه آموزشی
کشور، بخش 6: اجرای برنامه آموزشی کشور و اجرای آن |
|
تکنولوژی آموزشی: مطالب
گذشته به همراه: کل کتاب اصول طراحی و تولید فیلمهای آموزشی سید عباس
رضوی انتشارات سمت شامل: فصل 1: تاریخچه فناوری فیلم، فصل 2: فیلم و آموزش،
فصل 3 مفاهیم و اصلاحات فیلم، فصل 4: طراحی فیلم، فصل 5: تولید فیلم، فصل
6: ارزشیابی فیلم همراه با واژهنامه توصیفی، صفحه 259 الی 263 |
|
تعلیم و تربیت اسلامی: کتاب
اخلاق و تربیت اسلامی، تالیف میر محمود ساعی بخش 6 ، 7 ، 8 ، 11 . (تاکید
بیشتر روی مطالب روشهای تربیت اسلامی از دیدگاه دانشمندان اسلامی) |
|
کتاب مبانی تربیت اسلامی، تالیف عباس چشم چراغ فصل 2 |
|
نظارت و راهنمایی:
1- مباحث مربوط به مسئولان نظارت و راهنمایی آموزشی، نقشها، پستها و
مقامهای سازمانی، وظایف راهنمای آموزشی، اصول نظارت و راهنمایی آموزشی ـ
نظارت و راهنمایی آموزشی بالینی. 2- مباحث مربوط به اعتلای بهسازی انسان ـ
مسائل ناظران آموزش درسی ـ مباحث مربوط به تدوین و بهسازی برنامه آموزشی ـ
سازماندهی ارزشیابی. |
|
(1-
کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی، نیکنامی از ابتدای ص 40 تا ابتدای نظارت و
راهنمایی همکار، ص 93... 2- کتاب نظارت در مدیریت، ترجمه بهرنگی از
ابتدای ص 124 تا ص 250 ساختن آزمونهای مبتنی بر معیار. ) |
50٪ اول |
دوره مباحث 25٪ اول + 25٪ دوم |
(آزمون سوم) |
|
25% |
زبان عمومی و تخصصی: کل مطالب |
سوم |
آمار و روشهای تحقيق: همبستگی- رگرسیون- آمار استنباطی- فرض t، z، |
(آزمون چهارم) |
|
|
روان شناسی تربیتی: انگیزش در یادگیری، سبکهای یادگیری و تفکر، هوش- تفکر- مفهومسازی و قاعده، حل مساله- تفکر انتقادی و آفرینندگی |
|
روشها و فنون تدریس مطالب گذشته به همراه: از
منبع شعبانی، فصل 9: الگوهای تدریس، فصل 10: روشهای سنتی تدریس + از منبع
فتحی آذر: فصل 6: روش سخنرانی، فصل 7: روش پرسش پاسخ، فصل 8: روش مباحثه،
فصل 9: روش حل مساله، فصل 10: روش آزمایشگاهی و نمایشی + از منبع بهرنگی:
فصل 9: یادگیری از عرضه مطالب، فصل 10: یاران در یادگیری، فصل 11: بررسی
ارزشها، فصل 12: تدریس غیرمستقیم |
|
اصول و فلسفه تعلیم و تربیت: مطالب گذشته از کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت علی شریعتمداری و فلسفه آموزش و پرورش علی اکبر شعارینژاد |
|
نگاهی به فلسفه آموزش و پرورش تالیف نلر ترجمه بازرگان کل کتاب (تاکید بیشتر روی فصل 3 و 4) |
|
سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت: انواع نُرم – انواع ضریب همبستگی- ضریب (دشواری – تمیز)- نظریه (کلاسیک- سوال پاسخ) |
|
مدیریت آموزشی:
1- مباحث مربوط به اختیار ـ تمرکز و تمرکززدایی ـ صف و ستاد ـ نمودار
سازمان ـ سازمان ماتریسی ـ سازمان غیر رسمی ـ مباحث مربوط به ارتباط و
ارتباط در سازمانها ـ بحث رهبری ـ قدرت، قابلیتها و مطالعات مربوط به
رهبری 2- اثربخشی مدیریت و رهبری ـ منابع قدرت ـ متغیرهای اثربخشی سازمانی
ـ تحلیل میدان نیرو ـ مدیریت مبتنی بر هدف و مباحث مربوط به آن ـ تشخیص
محیط رهبری و متغیرهای آن ـ مبحث تشخیص و انتظارات ـ انطباقپذیریـ
راهبردهای کارآموزی و بهسازی 3- وظایف مدیران آموزشی ـ مفهوم سه بعدی
مدیریت و مهارتهای مدیریت ـ مباحث مربوط به رهبری آموزشی ـ مدیریت مدرسه
محور ـ کیفیت فراگیر و سازمان یادگیرنده ـ نظام آ.پ در ایران. 4- مباحث
مربوط به نظریههای همکاری، همسازی، سلسله مراتب نیازها، مگ گریگور،
انگیزشی ـ بهداشتی، نظام های مدیریت، نظریه تصمیمگیری، مدل گروه انسانی،
شبکه مدیریت ـ رهبری اقتضایی، موقعیتی و تحولی ـ نظریه سیستمها و رویکرد
سیستمی و مباحث مربوط به آن، نظریه سیستم اجتماعی و مباحث مربوط به آن. |
|
(1-
کتاب مدیریت عمومی از ابتدای ص 91 تا ابتدای ص 137. 2- کتاب مدیریت رفتار
سازمانی از ابتدای ص 111 تا ابتدای ص 157 3- کتاب مقدمات مدیریت آموزشی
از ابتدای ص 105 تا ابتدای ص 163 4- کتاب مبانی نظری و اصول مدیریت
آموزشی از ابتدای ص 101 تا ابتدای ص 167 ) |
|
مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: مطالب گذشته به همراه: کل
کتاب برنامهریزی آموزشی یحیی فیوضات، انتشارات ویرایش شامل: فصل 1: اهمیت
برنامهریزی آ.پ، فصل 2: سیر تحول و تکامل برنامهریزی آ.پ ، فصل 3: اصول
برنامهریزی، فصل 4: مبانی تهیه و تنظیم برنامه، فصل 5: مدلهای
برنامهریزی آ.پ |
|
تکنولوژی آموزشی: مطالب گذشته به همراه: مقدمات
تکنولوژی آموزشی محمد احدیان انتشارات بشری شامل: طراحی منظم آموزشی، فصل
دوم: ارتباط در آموزش + مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی، انتشارات
پیام نور شامل: بخش 1: تاریخچه و مفهوم تکنولوژی آموزشی ، بخش 2: طراحی
منظم آموزشی |
|
تعلیم و تربیت اسلامی: کتاب
نگاهی دوباره به تربیت اسلامی ـ خسرو باقری جلد 1 انتشارات مدرسه فصل 2 و 3
ـ کتاب اخلاق و تربیت اسلامی تالیف میرمحمود ساعی بخش 4 و 10 ، مطالب
گذشته از کتاب تعلیم و تربیت اسلامی علی شریعتمداری |
|
نظارت و راهنمایی:
1- نظارت و راهنمایی همکار و روشهای دیگر و روشهای کمک غیرمستقیم به
معلمان ـ مولفههای اصلی نظارت و راهنمایی آموزشی ـ جو مدرسه و معلم. 2-
مباحث مربوط به ارزشیابی در کلاس درس ـ مباحث مربوط به بهبود تدریس در کلاس
ـ توسعه روابط انسانی و مباحث مربوط به آن ـ مباحث مربوط به تدارک بهسازی
موثر کارکنان ـ الگوهای بهسازی کارکنان موثر. |
|
(1-
کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی از ابتدای نظارت و راهنمایی همکار ص 93 تا
نیازهای انگیزشی ص 131... 2- کتاب نظارت در مدیریت از ص 250 تا ص 375
برنامههای بهسازی کارکنان مدرسه محور. ) |
25% |
زبان عمومی و تخصصی: کل مطالب |
چهارم |
روان شناسی تربیتی: طراحی آموزشی ، هدفهای آموزشی، طبقهبندی هدفهای آموزشی، آموزش معلم محور (آموزش به کمک سخنرانی) – آموزش مستقیم، آموزش یادگیرنده محور، سنجش و یادگیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی |
(آزمون پنجم) |
روشها و فنون تدریس: مطالب گذشته به همراه: از
منبع شعبانی: فصل 11: روشهای جدید تدریس، فصل 12: مفاهیم کلی ارزشیابی،
فصل 13: روشهای مختلف ارزشیابی + از منبع فتحی آذر فصل 11: طرحریزی معلم +
از منبع بهرنگی، فصل 13: توسعه مفهوم مثبت از خویشتن، فصل 14: یادگیری در
حد ورزیدگی، فصل 15: آموزش مستقیم، فصل 16: یادگیری از شبیهسازی سازها |
|
آمار و روشهای تحقيق: روش تحقیق |
|
اصول و فلسفه تعلیم و تربیت: کل مطالب کتاب نلر |
|
کل مطالب کتاب نقیبزاده نگاهی به فلسفه آموزش و پرورش (تاکید بیشتر فصل 2) |
|
سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت: : انواع روایی- انواع اعتبار یا انواع (اعتبار – پایایی) |
|
مدیریت آموزشی:
1- مباحث بازخورد ـ پنجره جوهری ـ شخصیت رهبری ـ انگیزش ـ مباحث مربوط به
نظارت و کنترل ـ مکاتب و نظریههای مدیریت: علمی، اداری، بروکراسی، روابط
انسانی، نگرش رفتاری، مکتب علم مدیریت، رویکرد سیستمی و مدیریت اقتضایی. 2-
مدیریت برای اثربخشی سازمانی ـ نظریه چرخه زندگی و محیط آموزشی ـ رابطه
مدیر و هیات آموزشی ـ تاثیر تغییر فرهنگ و مباحث مربوط به آن ـ برنامهریزی
برای تغییر و مباحث مربوط به آن ـ ترکیبی از نظریهها و مباحث آن. 3- نظام
آ.پ از مشروطیت تا انقلاب و مباحث آن ـ نظام آ.پ و مباحث آن در نظام
جمهوری اسلامی. 4- مفهوم هرم وارونه ـ مدیریت دانش ـ سازمان یادگیرنده ـ
مدیریت مدرسه محور ـ ویژگیهای سازمانهای جدید ـ مدیریت تدریس و یادگیری و
مباحث مربوط به آن ـ بازنگری و ترکیب مفهومها و مدلها ـ مدرسه به عنوان
یک سیستم اجتماعی و مباحث مربوط به آن. |
|
(1-
کتاب مدیریت عمومی از ابتدای ص 137 تا پایان کتاب. 2- کتاب مدیریت رفتار
سازمانی از ابتدای ص 157 تا پایان کتاب. 3- کتاب مقدمات مدیریت آموزشی از
ابتدای ص 163 تا پایان کتاب. 4- کتاب مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی از
ابتدای ص 167 تا پایان کتاب. ) |
|
مقدمات برنامهریزی آموزشی و درسی: مطالب گذشته به همراه: کل
کتاب برنامهریزی آموزشی بهرام محسنپور، انتشارات سمت شامل: فصل 1: توسعه
و ارتباط آن با آموزش، فصل 2: تاریخچه برنامهریزی آموزشی، فصل 3: تهیه و
تدوین برنامه توسعه آموزش، فصل 4 اصول برنامهریزی آموزشی، فصل 5: سطوح
برنامهریزی آموزشی، فصل 6: برنامهریزی آموزشی در سطح کلان، فصل 7 الگوی
برنامهریزی آموزشی + از منبع مقدمه برنامهریزی آموزشی و درسی علی تقیپور
ظهیر، فصل 4: مبانی فلسفی برنامهریزی درسی، فصل 7: انواع طرحهای
برنامهریزی درسی |
|
تکنولوژی آموزشی: مطالب گذشته به همراه: رسانههای
یاددهی یادگیری محمد حسن امیر تیموری شامل فصل 1: ارتباط و رسانه، فصل 2:
رسانههای یاددهی یادگیری، فصل 3 رسانههای دیداری نوشتاری و ... ، فصل 4
رسانههای شنیداری، فصل 5 رسانههای دیداری، ساکن و متحرک، فصل 6 رسانههای
چند حسی سه بعدی، فصل 7: انتخاب و تولید رسانههای یاددهی یادگیری |
|
تعلیم و تربیت اسلامی: کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی ـ خسرو باقری جلد 1 ، انتشارات مدرسه فصل 4 و 5 |
|
مطالب گذشته کتاب اخلاق و تربیت اسلامی تالیف میرمحمود ساعی بخش 6 و 7 و 8 و 11 |
|
نظارت و راهنمایی:
1- سایر مولفههای نظارت و راهنمایی آموزشی و مباحث مربوطه ـ نظارت و
راهنمایی آموزشی و آینده آ.پ. 2- مباحث مربوط به استفاده موثر از فنآوری ـ
کارکردهای اداری و مباحث مربوطه ـ مباحث مربوط به جهتدهیهای امر نظارت. |
|
(1-
کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی از ابتدای نیازهای انگیزشی ص 131 تا پایان
کتاب. 2- کتاب نظارت در مدیریت از ص 375 تا پایان کتاب. ) |
100% |
جامع |
(آزمون ششم) |
|
100% |
جامع |
(آزمون هفتم) |
|
100% |
جامع |
(آزمون هشتم) |
|