برنامه ریزی دپارتمان کارشناسی ارشد ماهان شروع شد



برنامه ریزی دپارتمان کارشناسی ارشد ماهان شروع شد...

  قبولی ارشد 1402

 

درصد بالایی از شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد افراد شاغل هستند که به فراخور شغلشان دارای زمان محدودتری برای مطالعه دروس خود هستند. لذا یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبان کنکور این است  که از زمانشان بهترین استفاده را کنند و بتوانند در کنکور موفق شوند و رتبه دلخواه را کسب نمایند.

به داوطلبان آزمون ارشد توصیه می شود با دریافت مشاوره و راهکارهای مفید از رتبه های برتر که در سالهای گذشته این مسیر را پیموده اند بهره مند شوید.

قدم بعدی به سراغ کلاس های آنلاین بروید و با استفاده از جزوه های خلاصه و کنکوری و یادگیری سبک سوالات کنکور سال های قبل و آگاهی از سرفصل های پرتکرار و ... به طور هوشمندانه دروس اصلی خود را مطالعه کرده و با زدن تست های آن درس به تسلط کامل برسید. در نهایت برای گرفتن بازخورد در طی این مسیر با استفاده از یک بودجه بندی و برنامه ریزی دقیق تر، در آزمون های آزمایشی شرکت نمایید تا علاوه بر تسلط بر دروس، با فضای کنکور، تعداد سوالات، زمان بندی مناسب برای هر درس آشنا شوید.

در این راستا موسسه آموزش عالی ماهان با 26 سال تخصص در آزمون ورودی، برنامه ریزی ترم پاییز ارشد را از 20 مهر با هدف افزایش آمادگی دانشجویان جهت شرکت در کنکور ارشد 1402 آغاز می کند.

بـرای موفقیت کـافـیست مـاهـانـی شـویـد .....

 


  

جهت دریافت مشاوره تخصصی و شناخت مسیر موفقیت  

از طریق شماره های زیر ما را مطلع سازید :

 

شماره تماس موسسه ماهان:

    0218506  

  داوطلبان ارشد:  09397782662 

 

 

 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!