وبینار تلاش برای توسعه فردی در شرایط بحران



وبینار چرا در بحران برای توسعه فردی تلاش کنیم ؟ 

یکی از نیازهای دنیای امروز باقی ماندن در سطح حرفه ای کسب و کار، شناخت نقاط قوت و ضعف خود به همراه توانایی تحلیل آن است. این امر سبب شناسایی محیط اطراف و یافتن راه های مقابله با بحران های محیط پیرامونمان خواهد شد. نتیجه نهایی حرکت رو به جلو داشته است که لازمه آن درک صحیح از نیازها و آرزوهایمان خواهد بود. این موضوع را می توان توسعه ویژگی های فردی نیز عنوان کرد.

توسعه فردی در شرایط بحران سبب می شود که نگاه تازه ای به مسیر زندگی و حرفه ای خود داشته باشید و برای آینده برنامه ریزی کنید. این موضوع فرایندی است که همه ما برای رشد و پیشرفت به آن نیازمند خواهیم بود. رشد مهارت ها و ویژگی های فردی در سایه همین بازبینی ها اتفاق خواهد افتاد.

تعیین اهداف قرارگیری در مسیر اهداف و آرزوها و تلاش برای به حقیقت پیوستن آن مهم ترین مساله در توسعه فردی محسوب می شود. این موضوع منجربه ایجاد فرصت های مناسب برای شناخت پتانسیل های پنهان و استفاده از آن در مسیر آینده و زندگی بهتر خواهد شد. یادمان باشد که مهارت های فردی در هر شرایطی به ما وفادار خواهند بود.

 

موسسه آموزش عالی ماهان با توجه به همین مهم در سایه 26 سال تخصص در آزمون ورودی ارشد و دکتری و با هدف بهبود توسعه فردی در شرایط بحران و اتفاقات اخیر ویژه برنامه ای با محوریت «چرا در بحران برای توسعه فردی تلاش کنیم؟» برگزار خواهد کرد.

  

 


 

 جهت مشاهده وبینار و مشاوره تخصصی رایگان کلیک کنید . 

 


  

جهت دریافت مشاوره تخصصی و شناخت مسیر موفقیت  

از طریق شماره های زیر ما را مطلع سازید :

 

شماره تماس موسسه ماهان:

    0218506  

  داوطلبان دکتری:  09397782718 

  داوطلبان ارشد:  09397782662 

 

 


نظرات کاربران

هنوز هیچ سوالی ثبت نشده است .

نظر خودرا وارد کنید!